Details van de review
Nu zijn we sinds 12 februari overgestapt van Tele2 naar weer Caiway, omdat we binnenkort glasvezel krijgen. (soort van gedwongen keuze, maar geen foute keuze tot nog toe) Tele2 was daarnaast geen goede keuze voor ons, omdat het niet boven de 3 mbit/s uitkwam.
Het aansluiten / De installatie heb ik nog nooit zo simpel meegemaakt. Het is werkelijk waar Plug & Play. Ging alleen een klein dingetje mis met de activatie van het alles in 1 pakket. (ja, wij hebben dit pakket, omdat glasvezel binnenkort pas beschikbaar is)
Ik heb hiervoor uiteindelijk de helpdesk gebeld en daar heb ik helaas 35 minuten aan de lijn gehangen, waarvan grotendeels wachttijd. (vandaar de 7) Uiteindelijk wel prima geholpen door de jongen die er werkte.
Uiteindelijk alles netjes ingedeeld en kabels weggewerkt en alles aangezet. Tv en internet werkte direct en gelijk stukken beter dan Tele2, die vaak wegviel.
Kan momenteel niet wachten op het glasvezel netwerk en kan tot dusver alleen nog maar positief zijn over het netwerk dat we nu hebben.
Thanks! :)
Gemiddelde score | 8.5 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 7.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 9.0 |
2de keer klant en nu eindelijk positief.
2-3 Jaar geleden zijn we klant geweest van Caiway en ik moet zeggen dat dat een hel was. De communicatie was slecht en het bereik en de verbindingen nog slechter.
Nu zijn we sinds 12 februari overgestapt van Tele2 naar weer Caiway, omdat we binnenkort glasvezel krijgen. (soort van gedwongen keuze, maar geen foute keuze tot nog toe) Tele2 was daarnaast geen goede keuze voor ons, omdat het niet boven de 3 mbit/s uitkwam.
Het aansluiten / De installatie heb ik nog nooit zo simpel meegemaakt. Het is werkelijk waar Plug & Play. Ging alleen een klein dingetje mis met de activatie van het alles in 1 pakket. (ja, wij hebben dit pakket, omdat glasvezel binnenkort pas beschikbaar is)
Ik heb hiervoor uiteindelijk de helpdesk gebeld en daar heb ik helaas 35 minuten aan de lijn gehangen, waarvan grotendeels wachttijd. (vandaar de 7) Uiteindelijk wel prima geholpen door de jongen die er werkte.
Uiteindelijk alles netjes ingedeeld en kabels weggewerkt en alles aangezet. Tv en internet werkte direct en gelijk stukken beter dan Tele2, die vaak wegviel.
Kan momenteel niet wachten op het glasvezel netwerk en kan tot dusver alleen nog maar positief zijn over het netwerk dat we nu hebben.
Thanks! :)