Details van de review

 
Caiway
Internet providers
2-3 Jaar geleden zijn we klant geweest van Caiway en ik moet zeggen dat dat een hel was. De communicatie was slecht en het bereik en de verbindingen nog slechter.
Nu zijn we sinds 12 februari overgestapt van Tele2 naar weer Caiway, omdat we binnenkort glasvezel krijgen. (soort van gedwongen keuze, maar geen foute keuze tot nog toe) Tele2 was daarnaast geen goede keuze voor ons, omdat het niet boven de 3 mbit/s uitkwam.

Het aansluiten / De installatie heb ik nog nooit zo simpel meegemaakt. Het is werkelijk waar Plug & Play. Ging alleen een klein dingetje mis met de activatie van het alles in 1 pakket. (ja, wij hebben dit pakket, omdat glasvezel binnenkort pas beschikbaar is)

Ik heb hiervoor uiteindelijk de helpdesk gebeld en daar heb ik helaas 35 minuten aan de lijn gehangen, waarvan grotendeels wachttijd. (vandaar de 7) Uiteindelijk wel prima geholpen door de jongen die er werkte.

Uiteindelijk alles netjes ingedeeld en kabels weggewerkt en alles aangezet. Tv en internet werkte direct en gelijk stukken beter dan Tele2, die vaak wegviel.

Kan momenteel niet wachten op het glasvezel netwerk en kan tot dusver alleen nog maar positief zijn over het netwerk dat we nu hebben.

Thanks! :)

Gemiddelde score 
 
8.5
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door RBos Februari 18, 2015

2de keer klant en nu eindelijk positief.

2-3 Jaar geleden zijn we klant geweest van Caiway en ik moet zeggen dat dat een hel was. De communicatie was slecht en het bereik en de verbindingen nog slechter.
Nu zijn we sinds 12 februari overgestapt van Tele2 naar weer Caiway, omdat we binnenkort glasvezel krijgen. (soort van gedwongen keuze, maar geen foute keuze tot nog toe) Tele2 was daarnaast geen goede keuze voor ons, omdat het niet boven de 3 mbit/s uitkwam.

Het aansluiten / De installatie heb ik nog nooit zo simpel meegemaakt. Het is werkelijk waar Plug & Play. Ging alleen een klein dingetje mis met de activatie van het alles in 1 pakket. (ja, wij hebben dit pakket, omdat glasvezel binnenkort pas beschikbaar is)

Ik heb hiervoor uiteindelijk de helpdesk gebeld en daar heb ik helaas 35 minuten aan de lijn gehangen, waarvan grotendeels wachttijd. (vandaar de 7) Uiteindelijk wel prima geholpen door de jongen die er werkte.

Uiteindelijk alles netjes ingedeeld en kabels weggewerkt en alles aangezet. Tv en internet werkte direct en gelijk stukken beter dan Tele2, die vaak wegviel.

Kan momenteel niet wachten op het glasvezel netwerk en kan tot dusver alleen nog maar positief zijn over het netwerk dat we nu hebben.

Thanks! :)

Antwoord van de eigenaar

Geachte heer, mevrouw R. Bos,

Wat fijn om te horen dat u een tevreden klant bent!
Ook bedankt voor de feedback over de wachttijd aan de telefoon, wij nemen dit natuurlijk mee en proberen met man en macht te werken aan een zo kort mogelijke wachttijd voor onze klanten!

Met vriendelijke groet,

Jan
Caiway Webcare Team

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1
 
Sortering 
 
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Fred
Februari 25, 2015
Jullie moeten ook zo eens reageren als de mensen een negatieve ervaring hebben. Pas dan ben je goed bezig!
1 resultaten - getoond 1 - 1