Details van de review

 
Caiway
Internet providers
Ziggo ging bij mij 20-2 van de kabel en caiway kwam installeren. Na installatie was het even goed tot dat het internet erop en eraf ging, tevens was de telefoon niet beschikbaar. Ik was niet bereikbaar en de fax deed het ook niet ,e-mails kunnen niet de deur uit of ontvangen worden. Heb meerdere malen caiway gebeld. De eerste keer 15 min in de wacht gestaan. Toen alles weer door lopen en na 18 uur s avons werd een monteur aan geboden maar omdat het weekend was vanaf 18 uur konden ze geen meer langs sturen en werd dan gebeld na het weekend! Nadat ik mijn frustratie had benoemd wordt mij meegedeeld dat ik ook na KPN of zbiss had gekund, dat zeg je toch niet tegen een nieuwe klant? S Morgens met ziggo deed alles perfect caiway er bij en er doet niks meer, en een slechte klanten service ,zeer klant onvriendelijk en nu meer dan 3 dagen verder en niet gebeld! Ik heb nu alleen mijn mobile internet. Ben benieuwd of ze nog gaan crediteren, echt schandalig. Ben nog nooit zo slecht behandeld dan door caiway!
Gemiddelde score 
 
1.2
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Wienk Februari 23, 2015

Caiway slechte ervaring

Ziggo ging bij mij 20-2 van de kabel en caiway kwam installeren. Na installatie was het even goed tot dat het internet erop en eraf ging, tevens was de telefoon niet beschikbaar. Ik was niet bereikbaar en de fax deed het ook niet ,e-mails kunnen niet de deur uit of ontvangen worden. Heb meerdere malen caiway gebeld. De eerste keer 15 min in de wacht gestaan. Toen alles weer door lopen en na 18 uur s avons werd een monteur aan geboden maar omdat het weekend was vanaf 18 uur konden ze geen meer langs sturen en werd dan gebeld na het weekend! Nadat ik mijn frustratie had benoemd wordt mij meegedeeld dat ik ook na KPN of zbiss had gekund, dat zeg je toch niet tegen een nieuwe klant? S Morgens met ziggo deed alles perfect caiway er bij en er doet niks meer, en een slechte klanten service ,zeer klant onvriendelijk en nu meer dan 3 dagen verder en niet gebeld! Ik heb nu alleen mijn mobile internet. Ben benieuwd of ze nog gaan crediteren, echt schandalig. Ben nog nooit zo slecht behandeld dan door caiway!

Was deze review nuttig? 

Commentaar

2 resultaten - getoond 1 - 2
 
Sortering 
 
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Michel
Maart 15, 2015
Mijn Klacht:
Sinds een maand mee verhuisd van Ziggo na Caiway.
Tot vandaag, een zes tal mails gestuurd, is de decoder gereset, zijn wij 1 keer gebeld en is het probleem nog niet opgelost. Gevraagd om een vervangende decoder voor de time beiing, dit was niet bespreekbaar, er waren te veel huishoudens met de zelfde klachten. Verbazingwekkend!!.
In alle correspondentie voor de overstap gaf Caiway aan dat, bestaande apparatuur niet hoefde worden te vervangen, prachtig toch, als het werkt.
Wij betalen nu voor het extra zenderpakket, kunnen daar geen gebruik van maken en de decoder en EPG werken in 90% van het geval niet. Ik heb achteraf nu spijt dat wij ze met de overstap het voordeel van de twijfel hebben gegeven, ik en ik denk velen met mij hebben daar nu spijt van.
Er is volgens Caiway ook nog geen zicht op en of het probleem wordt opgelost. Triest, heel triest.

Gewenste Oplossing:
Wij zijn tevreden als men zorgt dat alles werkt zo als dit bij Ziggo heeft gewerkt en dit binnen een zeer korte termijn.
Geschreven door Marcel
Maart 28, 2015
Ik ben ook door klanten service slecht behandeld, als het mij niet aanstond ik maar naar andere aanbieder moest gaan. Vind caiway super brutaal en klant onvriendelijk. Ze denken dat zij macht positie zitten maar van mij mogen ze ontploffen. Ik laat me niet zo behandelen. Bij ziggo was je klant en werd elk gesprek goed en serieus behandeld. Caiway is ramp voor heel twente. Ze bedonderen je en rekening klopt ook niet met wat is afgesproken.
2 resultaten - getoond 1 - 2