Details van de review
Ongelofelijk dat ik van het kastje naar de muur word gestuurd. Caiway zegt me serieus te nemen, maar dat betwijfel ik. Ik ben nu meer dan een week (voor mijn gevoel al drie weken - zo frusterend is die helpdesk geinstrueerd te reageren en ze hebben onvoldoende middelen om adequaat problemen op te lossen - gewoon een administratief probleem) bezig met het activeren van mijn smart card. En het lukt nog steeds niet. Voor mij is het de spreekwoordelijke druppel dat na het toezeggen dat ze mij vandaag zouden terugbellen, zich niets van zich hebben laten horen en het probleem (de smart card die niet geactiveerd te krijgen is) er nog steeds is. Ik raad dan ook iedereen aan Caiway te mijden.
Gemiddelde score | 2.7 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 6.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
jewi_ff (twitter)
Februari 24, 2015
wat een slechte service
Ongelofelijk dat ik van het kastje naar de muur word gestuurd. Caiway zegt me serieus te nemen, maar dat betwijfel ik. Ik ben nu meer dan een week (voor mijn gevoel al drie weken - zo frusterend is die helpdesk geinstrueerd te reageren en ze hebben onvoldoende middelen om adequaat problemen op te lossen - gewoon een administratief probleem) bezig met het activeren van mijn smart card. En het lukt nog steeds niet. Voor mij is het de spreekwoordelijke druppel dat na het toezeggen dat ze mij vandaag zouden terugbellen, zich niets van zich hebben laten horen en het probleem (de smart card die niet geactiveerd te krijgen is) er nog steeds is. Ik raad dan ook iedereen aan Caiway te mijden.
Was deze review nuttig?