Details van de review
Vandaag geprobeerd contact op te nemen met de helpdesk van Caiway. Na 30 minuten maar opgehangen.
Ik lees dat meerdere personen hier over klagen. Naar mijn mening dient er bij Caiway (nog) een kwaliteitsslag plaats te vinden.
1. Geef aan hoe lang het wachten nog duurt. Kan de klant zelf beslissen of hij al dan niet in de wachtrij geplaatst wil worden.
2. Breid het aantal helpdeskmedewerkers uit indien het wachten structureel langer dan 15 minuten duurt.
Ik lees dat meerdere personen hier over klagen. Naar mijn mening dient er bij Caiway (nog) een kwaliteitsslag plaats te vinden.
1. Geef aan hoe lang het wachten nog duurt. Kan de klant zelf beslissen of hij al dan niet in de wachtrij geplaatst wil worden.
2. Breid het aantal helpdeskmedewerkers uit indien het wachten structureel langer dan 15 minuten duurt.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
Evert Mulder
Maart 02, 2015
Vandaag geprobeerd contact op te nemen met de helpdesk van Caiway. Na 30 minuten maar opgehangen.
Ik lees dat meerdere personen hier over klagen. Naar mijn mening dient er bij Caiway (nog) een kwaliteitsslag plaats te vinden.
1. Geef aan hoe lang het wachten nog duurt. Kan de klant zelf beslissen of hij al dan niet in de wachtrij geplaatst wil worden.
2. Breid het aantal helpdeskmedewerkers uit indien het wachten structureel langer dan 15 minuten duurt.
Was deze review nuttig?