Details van de review

 
Caiway
Internet providers
Kabelabonnement aangevraagd plus Fox sport voor mijn vader i.v.m. gedwongen overgang Ziggo. Snelle bevestiging dat geleverd kan worden per 20-01-2015. Helaas er is iets misgegaan Fox sport werd niet geleverd. Helpdesk gebeld, 10 minuten in de wacht, 2 minuten gesprek: we zoeken het uit 1 momentje, 10 minuten in de wacht en daarna iemand aan de lijn die niet wist waarom ze mij aan de lijn had , Help Desk: "U hebt helemaal geen TV abonnement daarom ook geen FOX sport". Wel aangevraagd: "oh dan is er iets mis gegaan". Wel levering TV geen Fox en dat alles zonder abonnement? We zoeken het uit. We zijn nu twee weken, ettelijke telefoontjes en ergernissen over de chaos bij CAIWAY verder, Nog geen oplossing in zicht.
Ergernis 1 , wel nieuwe klanten binnen hengelen, brieven versturen gaat wel, maar er organisatorisch (technisch?) niet klaar voor zijn.
Ergernis 2 aardige helpdesk medewerkers die het ook niet (meer) weten en zelfs niet kunnen toezeggen dat het probleem binnen redelijke termijn opgelost zal worden.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Marcel Bruinink Maart 11, 2015

chaos

Kabelabonnement aangevraagd plus Fox sport voor mijn vader i.v.m. gedwongen overgang Ziggo. Snelle bevestiging dat geleverd kan worden per 20-01-2015. Helaas er is iets misgegaan Fox sport werd niet geleverd. Helpdesk gebeld, 10 minuten in de wacht, 2 minuten gesprek: we zoeken het uit 1 momentje, 10 minuten in de wacht en daarna iemand aan de lijn die niet wist waarom ze mij aan de lijn had , Help Desk: "U hebt helemaal geen TV abonnement daarom ook geen FOX sport". Wel aangevraagd: "oh dan is er iets mis gegaan". Wel levering TV geen Fox en dat alles zonder abonnement? We zoeken het uit. We zijn nu twee weken, ettelijke telefoontjes en ergernissen over de chaos bij CAIWAY verder, Nog geen oplossing in zicht.
Ergernis 1 , wel nieuwe klanten binnen hengelen, brieven versturen gaat wel, maar er organisatorisch (technisch?) niet klaar voor zijn.
Ergernis 2 aardige helpdesk medewerkers die het ook niet (meer) weten en zelfs niet kunnen toezeggen dat het probleem binnen redelijke termijn opgelost zal worden.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.