Details van de review
Ergernis 1 , wel nieuwe klanten binnen hengelen, brieven versturen gaat wel, maar er organisatorisch (technisch?) niet klaar voor zijn.
Ergernis 2 aardige helpdesk medewerkers die het ook niet (meer) weten en zelfs niet kunnen toezeggen dat het probleem binnen redelijke termijn opgelost zal worden.
Gemiddelde score | 2.0 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 2.0 |
chaos
Kabelabonnement aangevraagd plus Fox sport voor mijn vader i.v.m. gedwongen overgang Ziggo. Snelle bevestiging dat geleverd kan worden per 20-01-2015. Helaas er is iets misgegaan Fox sport werd niet geleverd. Helpdesk gebeld, 10 minuten in de wacht, 2 minuten gesprek: we zoeken het uit 1 momentje, 10 minuten in de wacht en daarna iemand aan de lijn die niet wist waarom ze mij aan de lijn had , Help Desk: "U hebt helemaal geen TV abonnement daarom ook geen FOX sport". Wel aangevraagd: "oh dan is er iets mis gegaan". Wel levering TV geen Fox en dat alles zonder abonnement? We zoeken het uit. We zijn nu twee weken, ettelijke telefoontjes en ergernissen over de chaos bij CAIWAY verder, Nog geen oplossing in zicht.
Ergernis 1 , wel nieuwe klanten binnen hengelen, brieven versturen gaat wel, maar er organisatorisch (technisch?) niet klaar voor zijn.
Ergernis 2 aardige helpdesk medewerkers die het ook niet (meer) weten en zelfs niet kunnen toezeggen dat het probleem binnen redelijke termijn opgelost zal worden.