Details van de review
Bij verwisselen van zender duurt het soms meer dan een minuut voordat de nieuwe zender verschijnt, tot die tijd een zwart beeld. Heel vaak een foutmelding (E14, er staat niet bij wat dit betekent). Een heleboel zenders die bij Ziggo in het standaardpakket zeten en die ik goed kont ontvangen liggen er nu opeens uit: muziekzenders als 192, Travel Channel, cartoonzenders, etc. De aanduidingen bij Sport 1 kloppen van geen kant. Als er staat tennis, verschijnt er golf. Het tennis is een zender verder, waar basketball staat, wat dan weer een zender verder is.
Wat ben ik ontzettend blij dat ik geen telefonie bij Caiway afneem.
Gemiddelde score | 1.7 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 3.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Digitale tv van Caiway is een puinhoop
Het is dat een 1 voor digitale tv het laagste cijfer is, anders had ik een nul gegeven. Wat een achteruitgang in vergelijking met Ziggo. Eerst leek alles meteen te werken maar na een paar dagen deed de helft van de zenders het niet meer. De servicedienst is bereikbaar tot negen uur 's avonds. Leuk als je meestal pas vanaf dat tijdstip gaat kijken. Na contact te hebben gekregen met de servicedienst leek het weer beter te gaan, maar nu is het een puinhoop.
Bij verwisselen van zender duurt het soms meer dan een minuut voordat de nieuwe zender verschijnt, tot die tijd een zwart beeld. Heel vaak een foutmelding (E14, er staat niet bij wat dit betekent). Een heleboel zenders die bij Ziggo in het standaardpakket zeten en die ik goed kont ontvangen liggen er nu opeens uit: muziekzenders als 192, Travel Channel, cartoonzenders, etc. De aanduidingen bij Sport 1 kloppen van geen kant. Als er staat tennis, verschijnt er golf. Het tennis is een zender verder, waar basketball staat, wat dan weer een zender verder is.
Wat ben ik ontzettend blij dat ik geen telefonie bij Caiway afneem.