Details van de review

 
Caiway
Internet providers
Eerst het modem van iemand anders ontvangen en dus 1 week geen telefonie.
Ik wist doordat ik met de vaste telefoon naar mijn mobiele belde en dus het nummer kon zien, dat ik een verkeerd telefoonnummer had.
Toen ik de helpdesk de eerste keer belde vertelde men mij doodleuk, "maar ik kan zien dat er niets mis is, alles functioneert op uw modem". Maar het is niet mijn modem.

Ze hebben een hele week en meerdere van mijn langzaam steeds bozer wordende telefoongesprekken nodig gehad om het probleem te herstellen. Niemand vertelde dat het verstandig was om het modem ook te herstarten, maar daar kwam ik zelf op. (zou een ander daar ook aan gedacht hebben?)

In die week heb ik meerdere hele domme gesprekken moeten voeren. (ik ben it en helpdesk trainer geweest dus ik weet waar ik over spreek) Maar vervelender is dat ik 8 mails heb verzonden waar ik niet 1 keer een antwoord op kreeg.
Toen alles functioneerde en ik een boze mail stuurde met de vraag waarom ik nooit een reactie had ontvangen kreeg ik wel een reactie.

"Fijn dat alles weer functioneert."

Dat was het?!

Internet stottert af en toe.
De TV app werkt heel erg slecht op telefoon en tablet. Valt regelmatig uit. Op de laptop werkt het meer niet dan wel.

Mijn buren klagen over wegvallend internet, mijn schoonouders klagen over langzaam en wegvallend internet en TV. Maar volgens de helpdesk is er niets aan de hand en ze moeten het dus zelf oplossen. Wat betekent dat ik gebeld wordt om het voor hun op te lossen.

Wij moesten naar een andere provider omdat ziggo, waar wij jarenlang geen klachten over hadden, wegging uit Twente. Maar ik ga nu kijken of ik naar een nader kan en ik ga iedereen in mijn omgeving die klachten heeft voorstellen hetzelfde te doen.

Het zal best een hele operatie zijn om heel Twente opnieuw aan te sluiten, maar geef dan wel een fatsoenlijke service. Dit is voor een dergelijke organisatie ver onder de maat.
Gemiddelde score 
 
1.7
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Ronald Maart 20, 2015

Eerst het modem van iemand anders ontvangen en dus 1 week geen telefonie.
Ik wist doordat ik met de vaste telefoon naar mijn mobiele belde en dus het nummer kon zien, dat ik een verkeerd telefoonnummer had.
Toen ik de helpdesk de eerste keer belde vertelde men mij doodleuk, "maar ik kan zien dat er niets mis is, alles functioneert op uw modem". Maar het is niet mijn modem.

Ze hebben een hele week en meerdere van mijn langzaam steeds bozer wordende telefoongesprekken nodig gehad om het probleem te herstellen. Niemand vertelde dat het verstandig was om het modem ook te herstarten, maar daar kwam ik zelf op. (zou een ander daar ook aan gedacht hebben?)

In die week heb ik meerdere hele domme gesprekken moeten voeren. (ik ben it en helpdesk trainer geweest dus ik weet waar ik over spreek) Maar vervelender is dat ik 8 mails heb verzonden waar ik niet 1 keer een antwoord op kreeg.
Toen alles functioneerde en ik een boze mail stuurde met de vraag waarom ik nooit een reactie had ontvangen kreeg ik wel een reactie.

"Fijn dat alles weer functioneert."

Dat was het?!

Internet stottert af en toe.
De TV app werkt heel erg slecht op telefoon en tablet. Valt regelmatig uit. Op de laptop werkt het meer niet dan wel.

Mijn buren klagen over wegvallend internet, mijn schoonouders klagen over langzaam en wegvallend internet en TV. Maar volgens de helpdesk is er niets aan de hand en ze moeten het dus zelf oplossen. Wat betekent dat ik gebeld wordt om het voor hun op te lossen.

Wij moesten naar een andere provider omdat ziggo, waar wij jarenlang geen klachten over hadden, wegging uit Twente. Maar ik ga nu kijken of ik naar een nader kan en ik ga iedereen in mijn omgeving die klachten heeft voorstellen hetzelfde te doen.

Het zal best een hele operatie zijn om heel Twente opnieuw aan te sluiten, maar geef dan wel een fatsoenlijke service. Dit is voor een dergelijke organisatie ver onder de maat.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.