Details van de review
De receiver voor het TV signaal is twee keer stuk geweest, maar dat kan gebeuren. Hier is ook netjes een vervangend apparaat verstuurd.
Wat echt is irritant is is de kwaliteit van het internet. In de verbinding zitten voortdurend kleine verstoringen die vooral met gamen vervelend zijn. Internetverbinding via wifi valt elke dag een paar keer weg en alleen een reset van de router maakt het dat er weer verbinding gemaakt kan worden. Er is wel verbinding met de router, maar niet met internet. De helpdesk doet dit af met opmerkingen dat de router verkeerd geplaatst is waardoor de antenne niet bereikt kan worden (onzin natuurlijk, want als de devices opnieuw worden opgestart is er verbinding) of nog erger, 'U hoeft de router niet te kopen'.
Openingstijden van de helpdesk zijn beroerd, kennisniveau te laag en Caiway is oprecht niet geïnteresseerd in mijn problematiek.
Gemiddelde score | 5.4 | |
Installatie | 8.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 8.0 | |
Digitale televisie | 8.0 |
Bah
Ik ben in oktober 2014 overgestapt van XS4ALL naar Caiway. Wat heb ik daar spijt van.
De receiver voor het TV signaal is twee keer stuk geweest, maar dat kan gebeuren. Hier is ook netjes een vervangend apparaat verstuurd.
Wat echt is irritant is is de kwaliteit van het internet. In de verbinding zitten voortdurend kleine verstoringen die vooral met gamen vervelend zijn. Internetverbinding via wifi valt elke dag een paar keer weg en alleen een reset van de router maakt het dat er weer verbinding gemaakt kan worden. Er is wel verbinding met de router, maar niet met internet. De helpdesk doet dit af met opmerkingen dat de router verkeerd geplaatst is waardoor de antenne niet bereikt kan worden (onzin natuurlijk, want als de devices opnieuw worden opgestart is er verbinding) of nog erger, 'U hoeft de router niet te kopen'.
Openingstijden van de helpdesk zijn beroerd, kennisniveau te laag en Caiway is oprecht niet geïnteresseerd in mijn problematiek.