Details van de review
Caiway levert sinds dit jaar glas in Doorn. Voor die tijd ruime ervaring opgedaan met de kabel aansluiting.
Mijn ervaringen:
- communicatie is niet de sterkste kant van Caiway. Wat mij betreft niet heel relevant
- helpdesk is prima in staat de standaard vragenlijst af te werken, niet om vragen te beantwoorden
- dienst is prima, internet snel (conform geadverteerde snelheid), televisie prima (Entone 515 is alleen wat minder tijdens vooruit/achteruit spoelen)
Mijn tips voor nieuwe klanten:
- regel zelf een router
- gamen doe je via een kabel
- informatie vraag je via twitter
Mijn ervaringen:
- communicatie is niet de sterkste kant van Caiway. Wat mij betreft niet heel relevant
- helpdesk is prima in staat de standaard vragenlijst af te werken, niet om vragen te beantwoorden
- dienst is prima, internet snel (conform geadverteerde snelheid), televisie prima (Entone 515 is alleen wat minder tijdens vooruit/achteruit spoelen)
- regel zelf een router
Gemiddelde score | 7.4 | |
Installatie | 8.0 | |
Helpdesk | 4.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | 8.0 | |
Digitale televisie | 8.0 |
Geschreven door
Emiel
April 21, 2015
Tevreden
Caiway levert sinds dit jaar glas in Doorn. Voor die tijd ruime ervaring opgedaan met de kabel aansluiting.
Mijn ervaringen:
- regel zelf een router
Was deze review nuttig?