Details van de review
glasvezelkabel razendsnel internet
ik ben nu drie weken aangesloten op de glasvezelkabel van CAIWAY en de snelheid van het internet is bedroevend laag en ik erger me dood het wachten op een pagina duurt meer dan 10 seconden het door werken er van duurt 8 seconden voor er wat komt , ik zou 100 mb/sec moeten krijgen maar bij elke dagelijkse speedtest komt hij niet hoger dan 48.0 mb/sec, hiervoor had ik de coax aansluiting ook van CAIWAY en deze kwam niet hoger dan 33 mb/sec maar ik had over de snelheid niet te klagen , dit was snel , van af November 2014 heb ik mijn abonnement veranderd, daar ik het pakket in afwachting op de glasvezel kabel heb genomen, ik betaalde voor die tijd € 48,30 per maand en aan het afwachting pakket maar € 25,00 per maand tot April 2015 , met dat verschil dat ik heb moeten accepteren dat mijn internet snelheid werd terug gebracht van 33 mb/sec naar 25 mb/sec , maar zelfs bij 25 mb/sec had ik over de snelheid niet te klagen het was iets trager maar niet hinderlijk , als dit zo blijf en er geen oplossing komt van CAIWAY, zal ik toch naar een andere kabelaar moeten uitkijken, razendsnel internet bij CAIWAY vergeet het maar.