Details van de review

Caiway
Internet providers
slecht Internet, om over wifi nog maar te zwijgen. Ik heb mijn 2de router al en de wifi is nog prut! Ook geeft mijn vaste lijn pc steeds aan dat ik een onstabiel Internet heb! En als ik dan met de helpdesk bel, als ik ze na de zoveelste keuze aan de lijn krijg, willen ze mij opnieuw een nieuwe router opsturen. Terwijl het probleem volgens mij in de modem zit. Sinds de verplichte overstap hier in twenterand ben ik er qua Internet 90% op achteruit gegaan! plus dat je alles moet huren zelfs de extra kaartjes. Ook de betaalde mb's zijn niet haalbaar, zelfs via hun eigen speedtest geeft hij amper 33mb's download aan met ontzettend veel pieken onder de 33mb's erin. Geef mij ziggo maar weer terug, maar helaas kan dat hier dus niet
Gemiddelde score 

3.3
Installatie 

5.0
Helpdesk 

3.0
Internet 

1.0
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

4.0
Geschreven door Louis Mei 21, 2015

slecht en onstabiel internet

slecht Internet, om over wifi nog maar te zwijgen. Ik heb mijn 2de router al en de wifi is nog prut! Ook geeft mijn vaste lijn pc steeds aan dat ik een onstabiel Internet heb! En als ik dan met de helpdesk bel, als ik ze na de zoveelste keuze aan de lijn krijg, willen ze mij opnieuw een nieuwe router opsturen. Terwijl het probleem volgens mij in de modem zit. Sinds de verplichte overstap hier in twenterand ben ik er qua Internet 90% op achteruit gegaan! plus dat je alles moet huren zelfs de extra kaartjes. Ook de betaalde mb's zijn niet haalbaar, zelfs via hun eigen speedtest geeft hij amper 33mb's download aan met ontzettend veel pieken onder de 33mb's erin. Geef mij ziggo maar weer terug, maar helaas kan dat hier dus niet

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door bennie
Mei 31, 2015
Ik heb precies hetzelfde Louis! Ben zo zat van die slechte internet verbinding! Ik game al ongeveer 10 jaar online en met ziggo nooit problemen gehad. Nu gamen met caiway online is gewoon niet leuk meer,de verbinding hapert enorm! En dan wordt je weer uit de lobby gegooid! Echt gek wordt je ervan! Maar wel betalen en overstappen naar een andere heeft geen nut. dan kom ik bij Fiber uit dat is helemaal slecht gr bennie
1 resultaten - getoond 1 - 1