Details van de review
Al langer dan 6 maanden traag tot geen internet signaal. Caiway was hier zelf al van op de hoogte maar informeert niet de klant! dit mag je dus zelf ontdekken. allereerst gaan ze ontkennen en dus denk je dat het probleem bij je zelf ligt. Kosten gemaakt voor nieuwe kabels nieuwe modems etc en niets hielp. naderhand iemand van de Helpdesk aan de lijn gehad die zich per ongeluk had versproken dat het probleem al veel langer bekend was en dat er een capicteitsprobleem was 1 een van hun kasten in de straat. Krijg ik ineens spontaan een bericht via de mail dat de storing is verholpen? storing is er nu nog steeds en wordt helemaal niks aan gedaan. Geen compensatie helemaal niks.
Dit is dus Caiway
al 6 maanden instabiel tot geen internet
Caiway laat jou als klant gewoon in de kou staan, zolang zij maar netjes de centjes krijgen is het prima,
Al langer dan 6 maanden traag tot geen internet signaal. Caiway was hier zelf al van op de hoogte maar informeert niet de klant! dit mag je dus zelf ontdekken. allereerst gaan ze ontkennen en dus denk je dat het probleem bij je zelf ligt. Kosten gemaakt voor nieuwe kabels nieuwe modems etc en niets hielp. naderhand iemand van de Helpdesk aan de lijn gehad die zich per ongeluk had versproken dat het probleem al veel langer bekend was en dat er een capicteitsprobleem was 1 een van hun kasten in de straat. Krijg ik ineens spontaan een bericht via de mail dat de storing is verholpen? storing is er nu nog steeds en wordt helemaal niks aan gedaan. Geen compensatie helemaal niks.
Dit is dus Caiway