Details van de review

 
Caiway
Internet providers
Na 1 jaar caiway ben ik er klaar mee. Afgelopen jaar meer dan 15 x gebeld met helpdesk. Telefoon die het niet doet, internet wat regelmatig wegvalt. Elke keer bij de helpdesk hetzelfde riedeltje van stappen die je dient te nemen. de problemen bleven zich echter voordoen. Na 1 jaar het abonnement telefonisch opgezegd, waarbij werd aangegeven dat het abonnement per. 8 juli zou stoppen. Tot mijn grote verbazing had ik een dag later geen internet en telefoon meer. Bellen met caiway leerde mij dat men besloten had direct maar af te sluiten, omdat ik had aangegeven te willen stoppen vanwege de vele storingen. De datum van 8 juli is hierbij niet gerespecteerd. Tijdens het telefoongesprek bleek dat dit een gebrek aan interne communicatie te zijn. Na ruim 35 minuten telgesprek met wachttijden gaf men aan dat men niks voor mij kon doen. Afgesloten is afgesloten. Direct gebeld met xs4all , deze organisatie gaf aan mij direct van dienst te willen zijn en kan derhalve de volgende dag al op internet, noodzakelijk voor mijn kinderen die deze maand hun tentamens hebben. Lof voor xs4all! Wat betreft caiway, volgens mij is hun interne leus i do it maiway.
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Marc Juni 10, 2015

Luisteren en begrijpen

Na 1 jaar caiway ben ik er klaar mee. Afgelopen jaar meer dan 15 x gebeld met helpdesk. Telefoon die het niet doet, internet wat regelmatig wegvalt. Elke keer bij de helpdesk hetzelfde riedeltje van stappen die je dient te nemen. de problemen bleven zich echter voordoen. Na 1 jaar het abonnement telefonisch opgezegd, waarbij werd aangegeven dat het abonnement per. 8 juli zou stoppen. Tot mijn grote verbazing had ik een dag later geen internet en telefoon meer. Bellen met caiway leerde mij dat men besloten had direct maar af te sluiten, omdat ik had aangegeven te willen stoppen vanwege de vele storingen. De datum van 8 juli is hierbij niet gerespecteerd. Tijdens het telefoongesprek bleek dat dit een gebrek aan interne communicatie te zijn. Na ruim 35 minuten telgesprek met wachttijden gaf men aan dat men niks voor mij kon doen. Afgesloten is afgesloten. Direct gebeld met xs4all , deze organisatie gaf aan mij direct van dienst te willen zijn en kan derhalve de volgende dag al op internet, noodzakelijk voor mijn kinderen die deze maand hun tentamens hebben. Lof voor xs4all! Wat betreft caiway, volgens mij is hun interne leus i do it maiway.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.