Details van de review

 
Caiway
Internet providers
En wederom problem met Caiway (zowel met de internetverbinding, alsmede de servicecenter).

Inmiddels is onze internetverbinding alweer 36 uur uit de lucht (sinds 14 juni om 20:00). Behoorlijk vervelend te noemen als je afhankelijk bent van internet vanwege je werk.

In eerste instantie dacht ik dat ze iets aan het updaten waren, misschien hogere snelheden, zoals hun concurrenten? Maar nee hoor, gewoon een storing.

Dus ik de volgende dag toch maar de servicecenter gebeld aangezien de internetverbinding uit de lucht bleef. Wat een "grappig" detail is, is het feit dat men geadviseerd wordt om op de website te kijken voor oplossingen en storingen. Erg handig als je internet het niet doet. :S

Even de feiten:
15 juni om 17:40 - ruim 30 minuten in de wacht gestaan (uiteindelijk maar opgehangen).
15 juni om 18:50 - ruim 20 minuten in de wacht gestaan (uiteindelijk maar opgehangen).
15 juni om 20:20 - ruim 20 minuten in de wacht gestaan (uiteindelijk maar opgehangen).
15 juni om 20:40 - na een kwartier in de wacht te hebben gestaan kreeg ik eindelijk een medewerker van Caiway aan de lijn (Ben, achternaam niet genoemd).

Het is toch ronduit schandalig dat men meer dan uur bezig is om een storing te melden?

Dit is inmiddels de 4e keer in een paar maanden tijd dat wij serieuze problemen ondervinden met onze internetverbinding van Caiway.

Er is duidelijk een probleem met de verbinding of met de modem, want elke keer knippert het lampje US, vervolgens gaat knipperend over naar online om vervolgens weer terug te gaan naar een knipperend US lampje.

Aangezien dit de zoveelste "slechte" ervaring is met Caiway heb ik nu mijn "waslijst" aan klachten en mijn ervaringen doorgestuurd naar Tros Radar, Vara's Kassa, de Consumtenbond. Daarnaast is dit alles ook geplaatst op diverse fora en websites.

Ik heb er dus schoon genoeg van!

Misschien is het verstandiger om de slogan van Caiway te veranderen in "Caiway doet het niet!".
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Michel vd Lingen Juni 16, 2010

En wederom problem met Caiway (zowel met de internetverbinding, alsmede de servicecenter).

Inmiddels is onze internetverbinding alweer 36 uur uit de lucht (sinds 14 juni om 20:00). Behoorlijk vervelend te noemen als je afhankelijk bent van internet vanwege je werk.

In eerste instantie dacht ik dat ze iets aan het updaten waren, misschien hogere snelheden, zoals hun concurrenten? Maar nee hoor, gewoon een storing.

Dus ik de volgende dag toch maar de servicecenter gebeld aangezien de internetverbinding uit de lucht bleef. Wat een "grappig" detail is, is het feit dat men geadviseerd wordt om op de website te kijken voor oplossingen en storingen. Erg handig als je internet het niet doet. :S

Even de feiten:
15 juni om 17:40 - ruim 30 minuten in de wacht gestaan (uiteindelijk maar opgehangen).
15 juni om 18:50 - ruim 20 minuten in de wacht gestaan (uiteindelijk maar opgehangen).
15 juni om 20:20 - ruim 20 minuten in de wacht gestaan (uiteindelijk maar opgehangen).
15 juni om 20:40 - na een kwartier in de wacht te hebben gestaan kreeg ik eindelijk een medewerker van Caiway aan de lijn (Ben, achternaam niet genoemd).

Het is toch ronduit schandalig dat men meer dan uur bezig is om een storing te melden?

Dit is inmiddels de 4e keer in een paar maanden tijd dat wij serieuze problemen ondervinden met onze internetverbinding van Caiway.

Er is duidelijk een probleem met de verbinding of met de modem, want elke keer knippert het lampje US, vervolgens gaat knipperend over naar online om vervolgens weer terug te gaan naar een knipperend US lampje.

Aangezien dit de zoveelste "slechte" ervaring is met Caiway heb ik nu mijn "waslijst" aan klachten en mijn ervaringen doorgestuurd naar Tros Radar, Vara's Kassa, de Consumtenbond. Daarnaast is dit alles ook geplaatst op diverse fora en websites.

Ik heb er dus schoon genoeg van!

Misschien is het verstandiger om de slogan van Caiway te veranderen in "Caiway doet het niet!".

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.