Details van de review
Behalve het feit dat Caiway erg achterblijft met andere "grote" conurrenten, zoals UPC, Ziggo en dergelijke. Is verbinding vaak om te huilen.
Inmiddels beschikken wij alweer bijna over 2 weken geen internet. En als we mazzel hebben dan kunnen we sporadisch het internet op met een "snelheid" van 50 kB/s.
Inmiddels heb ik al een klacht gedeponeerd bij de Opta en ConsuWijzer. En ben eventueel van plan om een website te starten over de problematiek bij Caiway.
Het moge duidelijk zijn dat Caiway haar BETALENDE klanten hier in de kou laat staan.
Ook is de helpdesk van Caiway ronduit slecht. Men staat vaak lang in de wacht; mijn record staat 54 minuten.
Ik raad iedereen aan, die problemen heeft met Caiway (ongeacht welke regio) om een klacht te deponeren bij organisaties zoals; Opta, ConsuWijzer, Consumentenbond etc.
Wellicht dat er dan wel naar de klant geluisterd wordt!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Ik, zoals vele andere hieronder mij, wordt ook gedupeerd door Caiway.
Behalve het feit dat Caiway erg achterblijft met andere "grote" conurrenten, zoals UPC, Ziggo en dergelijke. Is verbinding vaak om te huilen.
Inmiddels beschikken wij alweer bijna over 2 weken geen internet. En als we mazzel hebben dan kunnen we sporadisch het internet op met een "snelheid" van 50 kB/s.
Inmiddels heb ik al een klacht gedeponeerd bij de Opta en ConsuWijzer. En ben eventueel van plan om een website te starten over de problematiek bij Caiway.
Het moge duidelijk zijn dat Caiway haar BETALENDE klanten hier in de kou laat staan.
Ook is de helpdesk van Caiway ronduit slecht. Men staat vaak lang in de wacht; mijn record staat 54 minuten.
Ik raad iedereen aan, die problemen heeft met Caiway (ongeacht welke regio) om een klacht te deponeren bij organisaties zoals; Opta, ConsuWijzer, Consumentenbond etc.
Wellicht dat er dan wel naar de klant geluisterd wordt!