Details van de review
Onze ervaring leert ons het volgende:
Punt 1
Emails worden laat (of gewoon niet) beantwoord. Men mag blij zijn met een standaard antwoord na een wachttijd van 2 weken.
Punt 2
Wanneer men de servicedesk / supportafdeling belt i.v.m. een storing, dan staat men gemiddeld 20 tot 30 minuten in de wacht. En dan heb je nog geluk.
Punt 3
De medewerkers van Caiway doen net of je "achterlijk" bent en liegen je gewoon voor m.b.t. storingen.
Punt 4
De internetverbinding ligt er regelmatig uit of is bijzonder langzaam. Wij hebben een Ultra abonnement lopen, maar hier is weinig "ultra" aan. Navraag leert men dat de gebruikte apparatuur te verouderd is.
Punt 5
De prijs, met name voor het Ultra abonnement, is bijzonder hoog. Waar concurrenten zoals Ziggo en UPC 120 Mbit/s internetverbindingen aanbiedt voor hetzelfde maandelijkse bedrag (en dan heb je er nog TV zenders ook), blijft Caiway doodleuk op 32 Mbit/s.
Al met al krijgt Caiway een dikke 1 van mij als totaalcijfer en ik wil mensen aanraden om uit de buurt te blijven van dit bedrijf.
Misschien hebben wij gewoon pech, maar het regent op diverse websites klachten over Caiway. Ga maar eens zoeken op het internet.
Misschien wordt het nu echt eens tijd dat een consumentenorganisatie eens gaat ingrijpen en de wanpraktijken van Caiway tot een halt roepen!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Mijn ervaring met Caiway is allesbehalve positief. Ik ben zelf woonachtig in Rhoon (Portland) in de gemeente Albrandswaard en wij zijn "klant" bij Caiway.
Onze ervaring leert ons het volgende:
Punt 1
Emails worden laat (of gewoon niet) beantwoord. Men mag blij zijn met een standaard antwoord na een wachttijd van 2 weken.
Punt 2
Wanneer men de servicedesk / supportafdeling belt i.v.m. een storing, dan staat men gemiddeld 20 tot 30 minuten in de wacht. En dan heb je nog geluk.
Punt 3
De medewerkers van Caiway doen net of je "achterlijk" bent en liegen je gewoon voor m.b.t. storingen.
Punt 4
De internetverbinding ligt er regelmatig uit of is bijzonder langzaam. Wij hebben een Ultra abonnement lopen, maar hier is weinig "ultra" aan. Navraag leert men dat de gebruikte apparatuur te verouderd is.
Punt 5
De prijs, met name voor het Ultra abonnement, is bijzonder hoog. Waar concurrenten zoals Ziggo en UPC 120 Mbit/s internetverbindingen aanbiedt voor hetzelfde maandelijkse bedrag (en dan heb je er nog TV zenders ook), blijft Caiway doodleuk op 32 Mbit/s.
Al met al krijgt Caiway een dikke 1 van mij als totaalcijfer en ik wil mensen aanraden om uit de buurt te blijven van dit bedrijf.
Misschien hebben wij gewoon pech, maar het regent op diverse websites klachten over Caiway. Ga maar eens zoeken op het internet.
Misschien wordt het nu echt eens tijd dat een consumentenorganisatie eens gaat ingrijpen en de wanpraktijken van Caiway tot een halt roepen!