Details van de review
Ook op mn nieuwe adres wederom problemen. Eerste half jaar ging best goed, zo nu en dan eens geen verbinding, maar moet kunnen....In zo'n geval bel ik ook niet naar de helpdesk.
Laatste maanden steeds meer problemen. Vanaf half juni is het helemaal bal. Modem komt gewoon niet online, ook niet rechtstreeks op de hoofdaansluiting. Storingsmelding gemaakt en ticket nummer via mail ontvangen. Tot op heden en meerdere telefoontjes verder, nog steeds niets vernomen over de storing, terwijl deze nog dagelijks bestaat. Vandaag gehele dag geen internet tot 19.20 uur vanavond. Getracht helpdesk te bellen, evenals gisteravond....15 wachtenden voor me....nogmaals bellen dan maar....ohh...maar 4 wachtenden....50 minuten verder, zonder iemand gesproken te hebben, verbreek ik zelf de verbinding maar. Avond aan avond is er geen doorkomen aan. Op mails reageren ze niet.
Personeel is over het algemeen onbeschoft aan de telefoon en klinken allemaal geïrriteerd. Ze lijken ook geen tot weinig verstand van zaken te hebben.
Inmiddels ben ik zo vreselijk boos, dat ik op zoek ben naar een andere provider, die wel enige verbinding en service kan leveren.
Gemiddelde score | 3.0 | |
Installatie | 6.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Op mn vorig adres veelvuldig problemen met de internetverbinding. Het lag natuurlijk altijd aan mij. Diverse malen lag ik op de grond te worstelen met lange en korte kabels....splitter eruit, splitter er weer in. De problemen zijn nooit opgelost.
Ook op mn nieuwe adres wederom problemen. Eerste half jaar ging best goed, zo nu en dan eens geen verbinding, maar moet kunnen....In zo'n geval bel ik ook niet naar de helpdesk.
Laatste maanden steeds meer problemen. Vanaf half juni is het helemaal bal. Modem komt gewoon niet online, ook niet rechtstreeks op de hoofdaansluiting. Storingsmelding gemaakt en ticket nummer via mail ontvangen. Tot op heden en meerdere telefoontjes verder, nog steeds niets vernomen over de storing, terwijl deze nog dagelijks bestaat. Vandaag gehele dag geen internet tot 19.20 uur vanavond. Getracht helpdesk te bellen, evenals gisteravond....15 wachtenden voor me....nogmaals bellen dan maar....ohh...maar 4 wachtenden....50 minuten verder, zonder iemand gesproken te hebben, verbreek ik zelf de verbinding maar. Avond aan avond is er geen doorkomen aan. Op mails reageren ze niet.
Personeel is over het algemeen onbeschoft aan de telefoon en klinken allemaal geïrriteerd. Ze lijken ook geen tot weinig verstand van zaken te hebben.
Inmiddels ben ik zo vreselijk boos, dat ik op zoek ben naar een andere provider, die wel enige verbinding en service kan leveren.