Details van de review
Gemiddelde score | 3.3 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Caiway? NO WAY!!! wat een onbetrouwbare rotzooi !! Ik moet zeggen, bij de aansluiting een half jaar geleden is alles gladjes verlopen, installatie zelf gedaan, geen problemen daar. Vanaf dag 1 echter wel een zeer trage snelheid waar ik uiteindelijk mee heb leren (lees: moeten) leven. Sinds ze met een nieuwe nieuwe router zijn gekomen, niets anders dan wegvallende verbinding. zeker 10 x !!!!! op een avond en waar het aan ligt? zelfs rechtstreekse aansluiting met Lan blijft dezelfde problemen geven. Dus....... ff de helpdesk bellen........ ja hoor tuurlijk. Ik heb ze de afgelopen weken 8x gebeld met varierende boodschappen van "nog 18 wachtenden voor u" tot "nog 28 wachtenden voor u" ???? WTF??!!! en dat noemt zich klantenSERVICE?? ik heb ze welgeteld 0 keer gesproken daar ik telkens na 25 minuten de verbinding maar verbrak.... ik ben nu aan het kijken naar een alternatieve aanbieder die ik er dan maar "naast" laat lopen (zo erg is het ja, dat ik zelfs bereid ben een half jaar dubbele kosten te maken !!) Oplichters zijn het !!