Details van de review

 
Caiway
Internet providers
Hallo,

Wij zijn van het webcare team van Caiway en zouden graag toelichting geven op een aantal zaken.

Een niet werkende internetverbinding kan vele oorzaken hebben. Om er achter te komen waar het probleem ligt kunt u de onderstaande vragen doornemen.
http://www.caiway.nl/site/nl/klantenservice/klantenservice/internet/vraagenantwoord/storingen

Wanneer uit bovenstaande vragen blijkt dat uw modem wel online is (het Cable of het Online lampje brandt), dan ligt de oorzaak van het probleem veelal in uw randapparatuur zoals uw pc of router.
Als u een draadloze verbinding gebruikt kan het zijn dat het signaal te zwak is door de afstand tussen computer en router, het kan ook zijn dat er storende factoren aanwezig zijn zoals: andere apparaten die op hetzelfde stekkerblok zijn aangesloten en aanwezige (draadloze) apparaten. Zorg daarom dat uw internetmodem en router niet in de buurt staan van andere apparaten die voorzien zijn van spanning.

Wanneer uw modem niet online kan komen, dan is het belangrijk om uw modem direct aan te sluiten op de wandcontactdoos. Als dit het probleem oplost is er iets niet in orde met uw bekabeling.
Tip: Probeer ervoor te zorgen dat als u gebruik maakt van een router, u deze niet op de grond plaatst, maar op een tafeltje, op een kast of legplank in kast.

Werkzaamheden en storingen staan vermeld op http://www.caiway.nl/site/nl/klantenservice/klantenservice/informatie/storingenenonderhoud


Caiway probeert haar klanten altijd zo snel en goed mogelijk te helpen, helaas kan het op sommigen tijden erg druk zijn bij de klantenservice.
Wij raden u aan om de vroege ochtenden tussen 9.00 - 10.00 uur en de namiddagen (van 16.00- 17.00 uur) te vermijden. Tip: zorg ervoor dat u uw Caiway klantcode bij de hand heeft. Als u deze intoetst als de computer hierom vraag, wordt u sneller geholpen.


Als u nog vragen heeft kunt een e-mail sturen naar [email protected].

Met vriendelijke groet,
Het webcare team van Caiway
Geschreven door Webcare team Caiway Augustus 26, 2010

Hallo,

Wij zijn van het webcare team van Caiway en zouden graag toelichting geven op een aantal zaken.

Een niet werkende internetverbinding kan vele oorzaken hebben. Om er achter te komen waar het probleem ligt kunt u de onderstaande vragen doornemen.
http://www.caiway.nl/site/nl/klantenservice/klantenservice/internet/vraagenantwoord/storingen

Wanneer uit bovenstaande vragen blijkt dat uw modem wel online is (het Cable of het Online lampje brandt), dan ligt de oorzaak van het probleem veelal in uw randapparatuur zoals uw pc of router.
Als u een draadloze verbinding gebruikt kan het zijn dat het signaal te zwak is door de afstand tussen computer en router, het kan ook zijn dat er storende factoren aanwezig zijn zoals: andere apparaten die op hetzelfde stekkerblok zijn aangesloten en aanwezige (draadloze) apparaten. Zorg daarom dat uw internetmodem en router niet in de buurt staan van andere apparaten die voorzien zijn van spanning.

Wanneer uw modem niet online kan komen, dan is het belangrijk om uw modem direct aan te sluiten op de wandcontactdoos. Als dit het probleem oplost is er iets niet in orde met uw bekabeling.
Tip: Probeer ervoor te zorgen dat als u gebruik maakt van een router, u deze niet op de grond plaatst, maar op een tafeltje, op een kast of legplank in kast.

Werkzaamheden en storingen staan vermeld op http://www.caiway.nl/site/nl/klantenservice/klantenservice/informatie/storingenenonderhoud


Caiway probeert haar klanten altijd zo snel en goed mogelijk te helpen, helaas kan het op sommigen tijden erg druk zijn bij de klantenservice.
Wij raden u aan om de vroege ochtenden tussen 9.00 - 10.00 uur en de namiddagen (van 16.00- 17.00 uur) te vermijden. Tip: zorg ervoor dat u uw Caiway klantcode bij de hand heeft. Als u deze intoetst als de computer hierom vraag, wordt u sneller geholpen.


Als u nog vragen heeft kunt een e-mail sturen naar [email protected].

Met vriendelijke groet,
Het webcare team van Caiway

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.