Details van de review

Caiway
Internet providers
trouwe klanten horen idd gratis ziggo sport te ontvangen en niet voor 14.95 extra per maand.
heb het wel aangevraagd omdat ik max wil zien maar vooralsnog werkt het niet , steeds de foutmelding :decoderen van het huidige kanaal of opname is niet gelukt !
Al vele keren de entone uitgezet maar ook dit helpt niet.
De kwaliteit van de glasvezel tv uitzendingen is ook minder als dat ze beloven.Veel wegvallende internetverbindingen zorgen ervoor dat de soundbar van onze tv steeds opnieuw contact moet maken met de tv via wifi.
Ook de beloofde snelheden bij het internet worden bij lange na niet gehaald .
Ze hebben hier een monopoliepositie en kunnen doen wat ze willen.
Al met al niet zo erg tevreden.
Voorheen klant (internet) bij xs4all ,in 10 jaar 1 dag storing internet , nu met caiway moet ik meerdere keren per maand de hele boel resetten om er weer een beetje gang in te krijgen

Gemiddelde score 

4.8
Installatie 

6.0
Helpdesk 

3.0
Internet 

4.0
Bellen 

6.0
Digitale televisie 

5.0
Geschreven door stef Mei 19, 2016

ontevreden

trouwe klanten horen idd gratis ziggo sport te ontvangen en niet voor 14.95 extra per maand.
heb het wel aangevraagd omdat ik max wil zien maar vooralsnog werkt het niet , steeds de foutmelding :decoderen van het huidige kanaal of opname is niet gelukt !
Al vele keren de entone uitgezet maar ook dit helpt niet.
De kwaliteit van de glasvezel tv uitzendingen is ook minder als dat ze beloven.Veel wegvallende internetverbindingen zorgen ervoor dat de soundbar van onze tv steeds opnieuw contact moet maken met de tv via wifi.
Ook de beloofde snelheden bij het internet worden bij lange na niet gehaald .
Ze hebben hier een monopoliepositie en kunnen doen wat ze willen.
Al met al niet zo erg tevreden.
Voorheen klant (internet) bij xs4all ,in 10 jaar 1 dag storing internet , nu met caiway moet ik meerdere keren per maand de hele boel resetten om er weer een beetje gang in te krijgen

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.