Details van de review
Per 10-10 analoog eruit, probleem met harddisk recorder. Volgens de helpdesk gewoon naast de vuilnisbak zetten had hij zelf ook gedaan??????? Kastje aangeschaft (niet bij Caiway) probleem opgelost. Helaas verkopen zij dit kastje zelf, een stuk goedkoper maar dat kon ik niet weten na advies van de helpdesk.
Mijn tv had al een ontvanger deed het altijd goed, goede digitale ontvangst. Na 10-10 niet meer!!! Iedere avond valt het beeld weg. Heb er niet op gevraagd, het heeft mij 80,- gekost en ben zeer ontevreden!!!!!!
Mijn tv had al een ontvanger deed het altijd goed, goede digitale ontvangst. Na 10-10 niet meer!!! Iedere avond valt het beeld weg. Heb er niet op gevraagd, het heeft mij 80,- gekost en ben zeer ontevreden!!!!!!
Gemiddelde score | 1.3 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
J. Kooij
November 01, 2010
Per 10-10 analoog eruit, probleem met harddisk recorder. Volgens de helpdesk gewoon naast de vuilnisbak zetten had hij zelf ook gedaan??????? Kastje aangeschaft (niet bij Caiway) probleem opgelost. Helaas verkopen zij dit kastje zelf, een stuk goedkoper maar dat kon ik niet weten na advies van de helpdesk.
Mijn tv had al een ontvanger deed het altijd goed, goede digitale ontvangst. Na 10-10 niet meer!!! Iedere avond valt het beeld weg. Heb er niet op gevraagd, het heeft mij 80,- gekost en ben zeer ontevreden!!!!!!
Was deze review nuttig?