Details van de review
Gemiddelde score | 5.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 5.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 5.0 |
Belachelijk
Omdat mijn schoonmoeder geen signaal ontvangst meer had op de kabel, contact gezocht met helpdesk. Werd daar overigens vriendelijk te woord gestaan en ook waren ze behulpzaam. Het probleem kon echter niet opgelost worden en een monteur zal langs moeten komen. Geen probleem zou je zeggen , maar Caiway heeft de storingsdienst uitbesteed bij een derde partij. Mijn schoonmoeder die in de tachtig is en dus graag tv kijkt moet een week wachten voor de monteur langs komt . Dit is ronduit belachelijk . Hoe kun je als caiway nu zo toe staan dat een derde partij zo slecht met je klanten omgaat. De helpdesk medewerker ging daar in mee maar kon ook niets ondernemen, kwestie van capaciteit werd gezegd. Caiway dit is onnodig gezichtsverlies en terecht dat mijn schoonmoeder nu aangeeft dat ze wil overstappen naar een andere provider,aangezien dit toch slechte service is van de caiway.