Details van de review
ook voor mij geldt: vaak wegvallen verbinding / traag (heb ultra..hierin vergist want dacht dat ultra snel zou zijn i.p.v. ultra langzaam) en prijs EUR 50 per maand. ook ik heb te horen gekregen dat alles bij hen in orde is maar mijn router niet goed is ingesteld???.
probleem is dat men een monopolie positie heeft in Albrandswaard en er weinig alternatieven zijn voor kabel aansluiting (kabel zou volgens mij nog altijd beter moeten zijn dan ADSL of digitenne of is iemand een andere mening toebedeeld?)
probleem is dat men een monopolie positie heeft in Albrandswaard en er weinig alternatieven zijn voor kabel aansluiting (kabel zou volgens mij nog altijd beter moeten zijn dan ADSL of digitenne of is iemand een andere mening toebedeeld?)
Gemiddelde score | 3.5 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 5.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
marc
December 19, 2010
ook voor mij geldt: vaak wegvallen verbinding / traag (heb ultra..hierin vergist want dacht dat ultra snel zou zijn i.p.v. ultra langzaam) en prijs EUR 50 per maand. ook ik heb te horen gekregen dat alles bij hen in orde is maar mijn router niet goed is ingesteld???.
probleem is dat men een monopolie positie heeft in Albrandswaard en er weinig alternatieven zijn voor kabel aansluiting (kabel zou volgens mij nog altijd beter moeten zijn dan ADSL of digitenne of is iemand een andere mening toebedeeld?)
Was deze review nuttig?