Details van de review
Gemiddelde score | 2.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 4.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Zeer slechte ervaring
Zeer slechte ervaringen, om internet te kunnen installeren heb je een router nodig, deze wordt niet standaard meegeleverd maar moet je eerst bestellen (50 euro bovenop je abonnement!) maar voor je de router kunt bestellen moet je het installatieproces doorlopen (aanmeldingsprocedure). Dus een router via Bol.com besteld, telefonisch de router van caiway afbesteld maar kon door allerlei onzin niet gedaan worden. Router 2 weken later ontvangen en weer terug gestuurd. Maand later zie ik diezelfde router weer op mijn factuur staan. Bellen en na aandringen van mijn kant word het bedrag over 2 a 4 weken terug gestort. Dit moet ik dan eerst nog maar zien. Op de website staat per maand opzegbaar. Ik zit er dus nog 10 maanden aan vast. Bij de abonnementsprijs zoals vermeld op de site komt ook nog de BTW, 21%, staat ook niet vermeld. In mijn boek riekt dit naar oplichting.