Details van de review
Ik betaal voor internet, telefoon en televisie maak kan van 1 of 2 items geen gebruik maken, een restitutie zou fijn zijn voor het gemiste gebruik maar dat zal er wel niet in zitten.
Wordt tijd dat een andere kabelaar het hier over neemt in het westland. Zou zo het dubbele betalen voor een wel werkende verbinding.
Gemiddelde score | 4.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 3.0 | |
Internet | 4.0 | |
Bellen | 5.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Meerdere malen uitval van de modem. Na meerdere klachten via de mail te hebben gemeld ook maar eens de helpdesk gebeld. kabels gecontroleerd, uit aan gezet, nogmaals gecontroleerd.....kom toch niet uit een ei, als ik zeg het werkt niet dan heb ik alles al geprobeerd. Zonder splitter is het signaal net sterk genoeg dus kan ik of tv kijken, of bellen en internetten. Het signaal zou te zwak worden doorgegeven werd toen toegegeven, opschroeven dus. Helaas, na enkele dagen gelukkig weer verbinding toch de storing terug. Nu komt er een week later een monteur, alsof het in huis ligt. We gaan het meemaken maar ik ben er klaar mee. Als ze al aangeven een te laag signaal door te geven dan is dat toch makkelijk te verhelpen buiten de deur?
Ik betaal voor internet, telefoon en televisie maak kan van 1 of 2 items geen gebruik maken, een restitutie zou fijn zijn voor het gemiste gebruik maar dat zal er wel niet in zitten.
Wordt tijd dat een andere kabelaar het hier over neemt in het westland. Zou zo het dubbele betalen voor een wel werkende verbinding.