Details van de review
Service een ramp!
12 april 2011 nieuw modem aangesloten. (Abbo werd verhoogd en oude modem kon snelheid niet aan; je moet wel mee). Met de acvtivering is kennlijk iets mis gegaan. Wel internet maar GEEN Telefoon meer. Iedere dag de helpdesk gebeld (mobiel). Wachttijden van 20 minuten kennelijk normaal. Iedere dag zou het probleem opgelost worden maar de dagen zonder telefoon stapelden zich op. Na de paasdagen en op de 9e dag zonder telefoon vond de HD-medewerker dit toch ook wel te gortig en nam contact op met technische afd. Binnen paar minuten opgelost.
Daarna een afhandelingsmail waarin stond dat de klacht de volgende werkdag was opgelost!
Tsja, da's Caiway :-((
12 april 2011 nieuw modem aangesloten. (Abbo werd verhoogd en oude modem kon snelheid niet aan; je moet wel mee). Met de acvtivering is kennlijk iets mis gegaan. Wel internet maar GEEN Telefoon meer. Iedere dag de helpdesk gebeld (mobiel). Wachttijden van 20 minuten kennelijk normaal. Iedere dag zou het probleem opgelost worden maar de dagen zonder telefoon stapelden zich op. Na de paasdagen en op de 9e dag zonder telefoon vond de HD-medewerker dit toch ook wel te gortig en nam contact op met technische afd. Binnen paar minuten opgelost.
Daarna een afhandelingsmail waarin stond dat de klacht de volgende werkdag was opgelost!
Tsja, da's Caiway :-((
Gemiddelde score | 4.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 7.0 | |
Bellen | 7.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
R.Brussen
April 26, 2011
Service een ramp!
12 april 2011 nieuw modem aangesloten. (Abbo werd verhoogd en oude modem kon snelheid niet aan; je moet wel mee). Met de acvtivering is kennlijk iets mis gegaan. Wel internet maar GEEN Telefoon meer. Iedere dag de helpdesk gebeld (mobiel). Wachttijden van 20 minuten kennelijk normaal. Iedere dag zou het probleem opgelost worden maar de dagen zonder telefoon stapelden zich op. Na de paasdagen en op de 9e dag zonder telefoon vond de HD-medewerker dit toch ook wel te gortig en nam contact op met technische afd. Binnen paar minuten opgelost.
Daarna een afhandelingsmail waarin stond dat de klacht de volgende werkdag was opgelost!
Tsja, da's Caiway :-((
Was deze review nuttig?