Details van de review
Verhaal weer uitgelegd. "Ja, ik begrijp dat dat vervelend is, ik zal even kijken. Oh u hebt een abonnement zonder telefonie, dan kunt u zich inderdaad niet aanmelden voor een vaste telefoonlijn. ". Grrrr.. Als ik een abonnement met telefonie had, dan had ik niet gevraagd om een telefoonlijn. "Ja, ik begrijp dat dat vervelend is. Het enige alternatief is dat u een glasvezelpakket neemt met telefonie, maar dat is wel iets duurder en dat kan wel twee weken duren, oh dat vind u te lang duren, zei ik twee weken? Ja, dat is officieel, maar meestal is het wel binnen vijf dagen"
-Slecht opgeleid personeel, ze kennen alleen de standaardzin "ik begrijp dat het vervelend is"
-Soms abnormaal lange wachttijden (er zijn nog vier wachtenden voor u)
- Waarom kan je geen vaste lijn bij een kabelpakket krijgen? En waarom weten je medewerkers dat niet?
-Duur
Gemiddelde score | 5.3 | |
Installatie | 6.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 5.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 8.0 |
Slechte klantenservice
Aanvraag gedaan voor vaste telefonie. Eerst tien minuten in de wacht, daarna zei de medewerker dat binnen drie werkdagen zou zijn geregeld en dat dan de telefoon kon worden aangesloten. Na een week nog steeds geen kiestoon. Gebeld naar Caiway. Verhaal uitgelegd. "ja meneer we hebben u wel aangemeld maar u moet u zelf ook nog aanmelden, wacht even ik verbind u wel even door". (Grrr) "(Nou meneer, ja ik begrijp dat het vervelend is dat dat niet is gezegd, maar ik geef u uw klantnummer en wachtwoord dan kunt u via mijncaiway uzelf aanmelden, nee dat kunnen we zelf niet doen, we begrijpen dat het vervelend is". Nou, zelf maar ingelogd, maar ik kon me daar niet aanmelden voor telefonie. De volgende dag weer gebeld. Nu kreeg ik de melding dat omdat ik vaker had gebeld ik werd doorgeschakeld naar een kernteam.
Verhaal weer uitgelegd. "Ja, ik begrijp dat dat vervelend is, ik zal even kijken. Oh u hebt een abonnement zonder telefonie, dan kunt u zich inderdaad niet aanmelden voor een vaste telefoonlijn. ". Grrrr.. Als ik een abonnement met telefonie had, dan had ik niet gevraagd om een telefoonlijn. "Ja, ik begrijp dat dat vervelend is. Het enige alternatief is dat u een glasvezelpakket neemt met telefonie, maar dat is wel iets duurder en dat kan wel twee weken duren, oh dat vind u te lang duren, zei ik twee weken? Ja, dat is officieel, maar meestal is het wel binnen vijf dagen"
-Slecht opgeleid personeel, ze kennen alleen de standaardzin "ik begrijp dat het vervelend is"
-Soms abnormaal lange wachttijden (er zijn nog vier wachtenden voor u)
- Waarom kan je geen vaste lijn bij een kabelpakket krijgen? En waarom weten je medewerkers dat niet?
-Duur