Details van de review
Het begon met een niet compleet installatiepakket. Na 2x naar de Caiway met een enorme wachttijd, moest ik alles hebben.
Ook toen werkte het nog niet. De Humax bleek te missen en deze is nagestuurd. Omdat ik door de bomen het bos niet meer zag heb ik beroept op de installatie garantie.
Er werd gezegd dat de monteur niet geregeld kon worden omdat het te druk was in de regio Twente.
Na meerdere keren kabels en batterijen kopen en contact met de technische dienst was er nog niks opgelost en kon ik nog steeds geen tv kijken, ook de Humax heeft nooit gewerkt.
Om mensen zaken te laten kopen komt mijn inziens door studenten die op de helpdesk werken. Een goedkope manier van personeel maar zonder productkennis.
Omdat er geen keuze is ben ik na 3 jaar ellende overgestapt naar glasvezel vorige maand. Er werd mij verteld dat dit altijd moest werken.
Er is een monteur geweest en die heeft alles aangesloten. Het waren 3 mooie weken maar ook glasvezel werkt niet.
Ineens is mijn signaal weg. De student van de helpdesk kan mij wederom niet helpen. Alleen met een monteur van de Cogas kan langs komen.
Wanneer het aan de binnen installatie ligt (lees de apparatuur die Caiway mij gestuurd en aangesloten heeft) zijn de kosten van 40 euro voor mij.
Hier ga ik niet mee akkoord want je zal zien dat het apparatuur ligt en Caiway mij nog meer op kosten jaagt.
Kortom Caiway laat klanten in de kou staan. Het gaat ze alleen om geld binnen te harken en niet om de diensten te leveren waar je immers elke maand netjes de rekening voor voldoet.
Helaas worden andere aanbieders niet toegelaten en hebben zij een monopolie positie op de Almelose kabel.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
De verplichte overstap van Ziggo naar Caiway… En sindsdien een en al ellende.
Het begon met een niet compleet installatiepakket. Na 2x naar de Caiway met een enorme wachttijd, moest ik alles hebben.
Ook toen werkte het nog niet. De Humax bleek te missen en deze is nagestuurd. Omdat ik door de bomen het bos niet meer zag heb ik beroept op de installatie garantie.
Er werd gezegd dat de monteur niet geregeld kon worden omdat het te druk was in de regio Twente.
Na meerdere keren kabels en batterijen kopen en contact met de technische dienst was er nog niks opgelost en kon ik nog steeds geen tv kijken, ook de Humax heeft nooit gewerkt.
Om mensen zaken te laten kopen komt mijn inziens door studenten die op de helpdesk werken. Een goedkope manier van personeel maar zonder productkennis.
Omdat er geen keuze is ben ik na 3 jaar ellende overgestapt naar glasvezel vorige maand. Er werd mij verteld dat dit altijd moest werken.
Er is een monteur geweest en die heeft alles aangesloten. Het waren 3 mooie weken maar ook glasvezel werkt niet.
Ineens is mijn signaal weg. De student van de helpdesk kan mij wederom niet helpen. Alleen met een monteur van de Cogas kan langs komen.
Wanneer het aan de binnen installatie ligt (lees de apparatuur die Caiway mij gestuurd en aangesloten heeft) zijn de kosten van 40 euro voor mij.
Hier ga ik niet mee akkoord want je zal zien dat het apparatuur ligt en Caiway mij nog meer op kosten jaagt.
Kortom Caiway laat klanten in de kou staan. Het gaat ze alleen om geld binnen te harken en niet om de diensten te leveren waar je immers elke maand netjes de rekening voor voldoet.
Helaas worden andere aanbieders niet toegelaten en hebben zij een monopolie positie op de Almelose kabel.