Details van de review
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Heb een week zonder telefoon en internet gezeten. Er zou een storing zijn in HI Ambacht. Zo,n 8 keer mobiel gebeld naar helpdesk (waarom dat deze naam draagt begrijp ik niet want van hulp is geen sprake), gemiddelde wachttijd 15 a 20 min.Uiteindelijk zelf een monteur laten komen van stichting CAI (Henk, fantastische man!)."Storing? Welke storing? we hebben helemaal geen storing in Ambacht"! Hij constateerde dat mijn modem gewoon kapot was (heb ik 3 keer aan Caiway gevraagd, nee hoor, met mijn modem was niets aan de hand)Henk had gelukkig zelf nog modems liggen, anders had ik daar nog een paar weken op mogen wachten...Uiteindelijk dankzij deze monteur en niet dankzij Caiway probleem opgelost. Wel een klacht en een claim voor gemaakte kosten ingediend. Op de behandling van deze klacht zit ik nu al 5! weken te wachten. Bellen heeft absoluut geen zin (wachttijd 24 min.) want ze kunnen er echt niets aan doen hoor..Ook de garantie dat ik teruggebeld zou worden bleek weer waardeloos. Wat een verschrikkelijk irritant,knullig,amateuristisch, hopeloos bedrijf is dit!!!!!