Details van de review
Over een periode van 1 maand gebeld op verschillende tijden voor informatie over glasvezel en combi abo's steeds 19 a 20 wachtenden voor u.
Email's beantwoorden ( wat is dat ?.).
Om een abo bij hun te nemen ben ik van af gestapt als je zo met je toekomstige klanten omgaat.
Laat staan als je storingen zou hebben dan hang je denk ik zo 40 minuten aan de telefoon(mobiel dan ).
Ik hoop dat ze binnen kort de glasvezel vrijgeen voor betere providers.
Email's beantwoorden ( wat is dat ?.).
Om een abo bij hun te nemen ben ik van af gestapt als je zo met je toekomstige klanten omgaat.
Laat staan als je storingen zou hebben dan hang je denk ik zo 40 minuten aan de telefoon(mobiel dan ).
Ik hoop dat ze binnen kort de glasvezel vrijgeen voor betere providers.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
Piet
December 29, 2011
Over een periode van 1 maand gebeld op verschillende tijden voor informatie over glasvezel en combi abo's steeds 19 a 20 wachtenden voor u.
Email's beantwoorden ( wat is dat ?.).
Om een abo bij hun te nemen ben ik van af gestapt als je zo met je toekomstige klanten omgaat.
Laat staan als je storingen zou hebben dan hang je denk ik zo 40 minuten aan de telefoon(mobiel dan ).
Ik hoop dat ze binnen kort de glasvezel vrijgeen voor betere providers.
Was deze review nuttig?