Details van de review

 
Caiway
Internet providers
Onze internetverbinding wordt al sinds 26 december steeds verbroken en niet af en toe maar ongeveer om de 3 minuten! Dan is het 3 minuten wachten en hup hij is er weer, enz., enz. En dit is al 5 dagen gaande. Drie maal helpdesk gemaild, geen reactie, 2 maal gebeld en eindelijk vernomen dat er een software probleem met de Arris modems is in o.a. mijn regio, 3123SG. Ok, maar verhelp het dan is een keer. Wat zijn dat voor technici, dit is om horendol van te worden.

Zit je lekker te surfen, loopt alles weer vast. Oorzaak is dan een uitgevallen internetverbinding. Zou aan je pc kunnen liggen zou je zeggen, maar dat is helaas niet het geval. Modem en router gereset, instellingen nagelopen. Als er meerdere pc�s op internet zijn, valt bij allemaal de verbinding weg. Lijkt wel of het signaal gewoon even is onderbroken. Hoogst irritant als je net iets hebt gedaan en je pagina slaat vast. kan je weer opnieuw beginnen en dat nu al 5 dagen! De telefoon doet ook al weken vreemd. Je belt een bedrijf, wordt doorverbonden en vervolgens hoort men je niet meer. Ook al een enige tijd bekend software probleem volgens de helpdesk. Waar snel aan wordt toegevoegd, maar er wordt hard aan een oplossing gewerkt, zucht.Vuilnisman................................
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Robert December 30, 2011

Onze internetverbinding wordt al sinds 26 december steeds verbroken en niet af en toe maar ongeveer om de 3 minuten! Dan is het 3 minuten wachten en hup hij is er weer, enz., enz. En dit is al 5 dagen gaande. Drie maal helpdesk gemaild, geen reactie, 2 maal gebeld en eindelijk vernomen dat er een software probleem met de Arris modems is in o.a. mijn regio, 3123SG. Ok, maar verhelp het dan is een keer. Wat zijn dat voor technici, dit is om horendol van te worden.

Zit je lekker te surfen, loopt alles weer vast. Oorzaak is dan een uitgevallen internetverbinding. Zou aan je pc kunnen liggen zou je zeggen, maar dat is helaas niet het geval. Modem en router gereset, instellingen nagelopen. Als er meerdere pc�s op internet zijn, valt bij allemaal de verbinding weg. Lijkt wel of het signaal gewoon even is onderbroken. Hoogst irritant als je net iets hebt gedaan en je pagina slaat vast. kan je weer opnieuw beginnen en dat nu al 5 dagen! De telefoon doet ook al weken vreemd. Je belt een bedrijf, wordt doorverbonden en vervolgens hoort men je niet meer. Ook al een enige tijd bekend software probleem volgens de helpdesk. Waar snel aan wordt toegevoegd, maar er wordt hard aan een oplossing gewerkt, zucht.Vuilnisman................................

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.