Details van de review
ook wij zitten al 5 dagen met een haperend Internet. blijkt een netwerkstoring te zijn i.c.m. de arris modem. van het weekend is er al een update geweest van de modem, volgens de helpdesk, alleen heeft dat dus geen resultaat gehad. Ben keurig te woord gestaan door de helpdesk. ze belde me zelfs terug op mijn mobiel vanwege de uitvallende telefoon. we hebben dit probleem al 4 weken, iedere keer op donderdag en vrijdag. alleen nu al langer dus. ze konden niet vertellen hoe lang het nog gaat duren.
Gemiddelde score | 6.8 | |
Installatie | 9.0 | |
Helpdesk | 7.0 | |
Internet | 4.0 | |
Bellen | 7.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
skafie
Januari 02, 2012
ook wij zitten al 5 dagen met een haperend Internet. blijkt een netwerkstoring te zijn i.c.m. de arris modem. van het weekend is er al een update geweest van de modem, volgens de helpdesk, alleen heeft dat dus geen resultaat gehad. Ben keurig te woord gestaan door de helpdesk. ze belde me zelfs terug op mijn mobiel vanwege de uitvallende telefoon. we hebben dit probleem al 4 weken, iedere keer op donderdag en vrijdag. alleen nu al langer dus. ze konden niet vertellen hoe lang het nog gaat duren.
Was deze review nuttig?