Details van de review

 
Caiway
Internet providers
ook wij zitten al 5 dagen met een haperend Internet. blijkt een netwerkstoring te zijn i.c.m. de arris modem. van het weekend is er al een update geweest van de modem, volgens de helpdesk, alleen heeft dat dus geen resultaat gehad. Ben keurig te woord gestaan door de helpdesk. ze belde me zelfs terug op mijn mobiel vanwege de uitvallende telefoon. we hebben dit probleem al 4 weken, iedere keer op donderdag en vrijdag. alleen nu al langer dus. ze konden niet vertellen hoe lang het nog gaat duren.
Gemiddelde score 
 
6.8
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door skafie Januari 02, 2012

ook wij zitten al 5 dagen met een haperend Internet. blijkt een netwerkstoring te zijn i.c.m. de arris modem. van het weekend is er al een update geweest van de modem, volgens de helpdesk, alleen heeft dat dus geen resultaat gehad. Ben keurig te woord gestaan door de helpdesk. ze belde me zelfs terug op mijn mobiel vanwege de uitvallende telefoon. we hebben dit probleem al 4 weken, iedere keer op donderdag en vrijdag. alleen nu al langer dus. ze konden niet vertellen hoe lang het nog gaat duren.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.