Details van de review
Sinds een half jaar klant en opeens werkt het internet niet meer. Slecht nieuws, want ik werk veel thuis. De queues (wachtrijen) bij de helpdesk zijn dramatisch. 19 wachtenden, 12 wachtenden. Slecht hoor ! Op mail wordt inderdaad niet gereageerd door cai Way. De medewerkers die ik gesproken heb hebben vertellen mij dat er een generieke software storing bij CaiWay is en dat ik pech heb dat ik een van de 'gelukkigen' ben die erdoor wordt geraakt. Ze kunnen niets zeggen over de oplostijd.
Zelf werk ik (al een lange tijd) bij KPN. vroeger hadden wij een soortgelijk imago. Nu pas voel ik zelf hoe irritant het is om als een ping-pong-bal gebruikt te worden door een leverancier.
Zelf werk ik (al een lange tijd) bij KPN. vroeger hadden wij een soortgelijk imago. Nu pas voel ik zelf hoe irritant het is om als een ping-pong-bal gebruikt te worden door een leverancier.
Gemiddelde score | 2.0 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
Roy Acosta
Januari 06, 2012
Sinds een half jaar klant en opeens werkt het internet niet meer. Slecht nieuws, want ik werk veel thuis. De queues (wachtrijen) bij de helpdesk zijn dramatisch. 19 wachtenden, 12 wachtenden. Slecht hoor ! Op mail wordt inderdaad niet gereageerd door cai Way. De medewerkers die ik gesproken heb hebben vertellen mij dat er een generieke software storing bij CaiWay is en dat ik pech heb dat ik een van de 'gelukkigen' ben die erdoor wordt geraakt. Ze kunnen niets zeggen over de oplostijd.
Zelf werk ik (al een lange tijd) bij KPN. vroeger hadden wij een soortgelijk imago. Nu pas voel ik zelf hoe irritant het is om als een ping-pong-bal gebruikt te worden door een leverancier.
Was deze review nuttig?