Details van de review
(om kort te gaan: je betaalt de hoofdprijs voor een onstabiele connectie & slechte service iets wat ik van te voren niet verwacht had)
Gemiddelde score | 4.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 6.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Wegens verhuizing naar Gouda hebben wij voor Caiway gekozen gezien het de enige kabelinternet aanbieder is daar en de afstand tot de centrale te ver is voor ADSL2. Achteraf gezien had ik beter voor een trage stabiele ADSL2 verbinding kunnen kiezen... de service en geleverde diensten van Caiway zijn ronduit abominabel, voor iedereen die zich nog oriënteert in omgeving Gouda, kies niet voor Caiway! Internet ligt er voortdurend uit, ik heb op zijn minst 3 weekenden grotendeels zonder internet gezeten en ook heb ik dikwijls last van een onderbrekingen in de connectie, voor een beetje surfen op internet is dit irritant en online games spelen wordt onmogelijk hierdoor. De helpdesk bel ik niet meer, de technische helpdesk is ok, die weten in ieder geval waar ze het over hebben, de administratieve helpdesk helaas niet. Ik heb onderhand een geschiedenis met Caiway terwijl ik slechts kort klant ben, zonde van de tijd.
(om kort te gaan: je betaalt de hoofdprijs voor een onstabiele connectie & slechte service iets wat ik van te voren niet verwacht had)