Details van de review
Omdat wij een zeer slechte ontvangst hebben op de 2e TV contact gezocht met Caiway. De helpdesk is een drama!1e keer bellen en 24 min. gewacht. Na 3 dagen geen actie, opnieuw bellen en 1e x bellen en 9 wachtenden, na 18 min. verbinding verbroken.2e keer bellen: 8 wachtenden en na 20 min. iemand aan de telefoon.
Gemiddelde score | 2.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
J.G. Bruijnen
Januari 12, 2012
Omdat wij een zeer slechte ontvangst hebben op de 2e TV contact gezocht met Caiway. De helpdesk is een drama!1e keer bellen en 24 min. gewacht. Na 3 dagen geen actie, opnieuw bellen en 1e x bellen en 9 wachtenden, na 18 min. verbinding verbroken.2e keer bellen: 8 wachtenden en na 20 min. iemand aan de telefoon.
Was deze review nuttig?