Details van de review
Eerst zeiden ze dat het probleem bij ons ligt. IT-specialist ingehuurd, betaald, twee dagen goede verbinding, daarna geen. Toen zei Caiway dat het probleem eigenlijk bij hen ligt, dat om een centraal probleem ging dat te maken had met bepaalde soort modems (we hadden ook zo een aangeschaft op advies van Caiway). Vorige week zeiden ze dat het probleem opgelost is en dat we de ruiter moesten uitschakelen. Dit hebben we gedaan, een paar dagen hadden we wel verbinding, daarna viel het weer weg.
Ik heb weer een melding gestuurd, nog geen reactie gekregen. We worden helemaal wanhopig. Als er een andere provider in onze regio was, waren we meteen overgestapt. Helaas heeft Caiway monopolie in Aalsmeer Nieuw Oosteinde. Meerdere keren gevraagd om een monteur te sturen zodat hij ter plekke kan vast leggen wat er precies aan de hand is, maar dit doen ze niet.
Ik zal niemand adviseren om bij deze provider te gaan, alleen ellende.
Gemiddelde score | 2.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 3.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 3.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Laatste update: Januari 13, 2014
We wonen in Aalsmeer en hebben zeer slechte ervaring met Caiway. Altijd af en toe problemen met internet verbinding en telefonie gehad. Sinds midden december vorig jaar voortdurend storingen: 3 minuut verbinding met internet, 5 minuut geen verbinding. Meerdere keren gebeld, elke keer half uur in de wacht gestaan. E-mails gestuurd, geklaagd op verschillende fora, probleem is nog niet opgelost.
Eerst zeiden ze dat het probleem bij ons ligt. IT-specialist ingehuurd, betaald, twee dagen goede verbinding, daarna geen. Toen zei Caiway dat het probleem eigenlijk bij hen ligt, dat om een centraal probleem ging dat te maken had met bepaalde soort modems (we hadden ook zo een aangeschaft op advies van Caiway). Vorige week zeiden ze dat het probleem opgelost is en dat we de ruiter moesten uitschakelen. Dit hebben we gedaan, een paar dagen hadden we wel verbinding, daarna viel het weer weg.
Ik heb weer een melding gestuurd, nog geen reactie gekregen. We worden helemaal wanhopig. Als er een andere provider in onze regio was, waren we meteen overgestapt. Helaas heeft Caiway monopolie in Aalsmeer Nieuw Oosteinde. Meerdere keren gevraagd om een monteur te sturen zodat hij ter plekke kan vast leggen wat er precies aan de hand is, maar dit doen ze niet.
Ik zal niemand adviseren om bij deze provider te gaan, alleen ellende.