Details van de review
wat een waardeloos bedrijf zit je eerst 45min te wachten aan de telefoon voordat je eindelijk iemand aan de lijn krijgt. deze week ook al een email gestuurd waar je gewoon geen reactie op krijgt. nou na 45 min krijgt je iemand aan de lijn die denkt volgens mij o weer zo'n vrouw allemaal duren woorden gebruiken snap ze toch niet. Vraag je om een nieuwe modem moet je er gewoon voor betalen dacht als je klant was dat je die wel kreeg nou caiway doet dus niks eraan om zijn vaste klanten te behouden
Gemiddelde score | 1.5 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
mariska
Februari 03, 2012
wat een waardeloos bedrijf zit je eerst 45min te wachten aan de telefoon voordat je eindelijk iemand aan de lijn krijgt. deze week ook al een email gestuurd waar je gewoon geen reactie op krijgt. nou na 45 min krijgt je iemand aan de lijn die denkt volgens mij o weer zo'n vrouw allemaal duren woorden gebruiken snap ze toch niet. Vraag je om een nieuwe modem moet je er gewoon voor betalen dacht als je klant was dat je die wel kreeg nou caiway doet dus niks eraan om zijn vaste klanten te behouden
Was deze review nuttig?