Details van de review
Wat een klachtenregen..!! Was van plan om over te stappen met Internet en telefoon maar na het lezen van al die ongein moet ik er niet aan denken..!! Voorlopig blijf ik bij het supertrage maar werkende ADSL van KPN met een betrouwbare telefoonaansluiting (de oude landlijn, en dus niet VoIP)
Geschreven door
William
Februari 03, 2012
Wat een klachtenregen..!! Was van plan om over te stappen met Internet en telefoon maar na het lezen van al die ongein moet ik er niet aan denken..!! Voorlopig blijf ik bij het supertrage maar werkende ADSL van KPN met een betrouwbare telefoonaansluiting (de oude landlijn, en dus niet VoIP)
Was deze review nuttig?
Commentaar
3 resultaten - getoond 1 - 3
Sortering
Inderdaad, ik blijf ook bij mijn oude provider (TweakDSL) voorlopig. Dat is tenminste stabiel.
Beste William,
We ontvangen je graag als klant.
Zoals ieder bedrijf gaat er bij ook wel eens iets mis, maar wij doen onze uiterste best om het dan op te lossen.
Mocht je meer informatie willen dan ontvangen we graag een e-mail op [email protected]. Op dit moment voeren wij een zeer goede actie. Kijk hiervoor op onze website www.caiw.nl.
We wachten je reactie af.
Met vriendelijke groet,
Harma
Caiway Webcare Team
We ontvangen je graag als klant.
Zoals ieder bedrijf gaat er bij ook wel eens iets mis, maar wij doen onze uiterste best om het dan op te lossen.
Mocht je meer informatie willen dan ontvangen we graag een e-mail op [email protected]. Op dit moment voeren wij een zeer goede actie. Kijk hiervoor op onze website www.caiw.nl.
Met vriendelijke groet,
Harma
Caiway Webcare Team
Beste Richard,
Je ontvangt dezelfde reactie als we aan William hebben gezonden.
Met vriendelijke groet,
Harma
Caiway Webcare Team
Je ontvangt dezelfde reactie als we aan William hebben gezonden.
Met vriendelijke groet,
Harma
Caiway Webcare Team
3 resultaten - getoond 1 - 3