Details van de review
Zeer slechte kwaliteit vaak uitval van tv of slechtbeeld cayway is echter geen aanrader kost veel voor slechte kwaliteit en slechte service, witte boorden criminelen dat zijn het.
Gemiddelde score | 1.8 | |
Installatie | 3.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
D
Februari 04, 2012
Zeer slechte kwaliteit vaak uitval van tv of slechtbeeld cayway is echter geen aanrader kost veel voor slechte kwaliteit en slechte service, witte boorden criminelen dat zijn het.
Was deze review nuttig?
Commentaar
2 resultaten - getoond 1 - 2
Sortering
wauw..dat was in een andere situatie...ook mijn ervaring, witte boorden criminaliteit... Na dat ikzelf, een groter bedrag..perongelijk overgemaakt had, hebben ze,onterecht..bij terugstorting, een bedrag ingehouden, zogenaamd achterstand..later bleek..achterstand +mnd april..het was 29-3-2012...+boete...terwijl ik helemaal geen achterstand heb...3 mensen a.d tel gehad..zo star.. tunnelvisie..had net een paar dagen ervoor nieuw aanvullend abonnement afgesloten.. gelijk alles geannuleerd.
Ze Hebben Het RECHT Niet om, Zonder Toestemming Geld Van Mij teinnen/testelen... mijn mening...ook wettelijk trouwens..laten uitzoeken.
Ze Hebben Het RECHT Niet om, Zonder Toestemming Geld Van Mij teinnen/testelen... mijn mening...ook wettelijk trouwens..laten uitzoeken.
Beste D,
we zagen je melding op dit forum. Is de door jou beschreven situatie nog actief? Indien dit het geval is dan ontvangen we graag je adresgegevens en probleemomschrijving in een e-mail die je kan sturen naar [email protected].
Met vriendelijke groet,
Harma
Caiway Webcare Team
we zagen je melding op dit forum. Is de door jou beschreven situatie nog actief? Indien dit het geval is dan ontvangen we graag je adresgegevens en probleemomschrijving in een e-mail die je kan sturen naar [email protected].
Met vriendelijke groet,
Harma
Caiway Webcare Team
2 resultaten - getoond 1 - 2