Details van de review
Internet traag of helemaal niet, tv beeld blijft vaak hangen. Volgens helpdesk (na 45 min wachten) ligt het probleem niet bij caiway want het signaal is goed. Wat baal ik dat ik van Ziggo (Den Haag) naar caiway (Naaldwijk)moest over stappen, bij Ziggo nooit problemen en je hoeft niet overal voor te betalen en een stuk goedkoper dan caiway. Wordt tijd voor vrije keuze ook via de kabel.
Gemiddelde score | 1.5 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
Peter
Februari 06, 2012
Internet traag of helemaal niet, tv beeld blijft vaak hangen. Volgens helpdesk (na 45 min wachten) ligt het probleem niet bij caiway want het signaal is goed. Wat baal ik dat ik van Ziggo (Den Haag) naar caiway (Naaldwijk)moest over stappen, bij Ziggo nooit problemen en je hoeft niet overal voor te betalen en een stuk goedkoper dan caiway. Wordt tijd voor vrije keuze ook via de kabel.
Was deze review nuttig?
Commentaar
1 resultaten - getoond 1 - 1
Sortering
Beste Peter,
we zagen je melding op dit forum. Is de door jou beschreven situatie nog actief? Indien dit het geval is dan ontvangen we graag je adresgegevens en probleemomschrijving in een e-mail die je kan sturen naar [email protected].
Met vriendelijke groet,
Harma
Caiway Webcare Team
we zagen je melding op dit forum. Is de door jou beschreven situatie nog actief? Indien dit het geval is dan ontvangen we graag je adresgegevens en probleemomschrijving in een e-mail die je kan sturen naar [email protected].
Met vriendelijke groet,
Harma
Caiway Webcare Team
1 resultaten - getoond 1 - 1