Details van de review

 
Caiway
Internet providers
Ik zit inmiddels al jaaaaren bij Caiway en het is al jaaaaaaren bagger. In mijn oude woning wekelijks problemen, nu ook in mn nieuwe woning. Snelheid niet best.....internet + bellen is drama.....vaak uitval verbinding, dus ook telefonisch niet te bereiken. Dan moet ik met mn mobiele nr (prepaid) naar het 088 nummer bellen en heb er minstens 10 voor me, maar met mn huisnr kan ik gratis naar 1200 bellen (ja...die werkt dan niet he!). Ik heb een abonnement op de storingstickets.....monteurs?? ho maar....ik krijg automatisch een mail, dat volgens hun de storing is verholpen, dus het ticket komt hiermede te vervallen. Het is werkelijk bagger en boos...en ja...het ligt natuurlijk, zoals eerder geschreven....nooit aan Caiway...maar aan de bedrading binnenshuis.....JAWEL....terwijl het modem toch echt op de hoofdaansluiting zit. Ook zo'n eeuwige discussie....volgens hen zit de hoofdaansluiting in de meterkast, maar mensen geloof me....bij mij zit het echt in de woonkamer. Altijd dezelfde vragen....welk kabeltje gebruikt u? Hoe lang is het kabeltje? Hoe groot is de afstand tussen het modem en de aansluiting? Etc etc etc

Dus, nu jawel....na jaaaaaaaaaaaaaren van ellende en eeuwige discussies ga ik me verdiepen in een andere provider, want zoveel ergernis als mn provider vind je bijna nergens denk ik. Het ligt tenslotte toch aan mij, dus is het ook aan mij om er verandering in te brengen.
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Net Maart 29, 2012

Slechter kan bijna niet

Ik zit inmiddels al jaaaaren bij Caiway en het is al jaaaaaaren bagger. In mijn oude woning wekelijks problemen, nu ook in mn nieuwe woning. Snelheid niet best.....internet + bellen is drama.....vaak uitval verbinding, dus ook telefonisch niet te bereiken. Dan moet ik met mn mobiele nr (prepaid) naar het 088 nummer bellen en heb er minstens 10 voor me, maar met mn huisnr kan ik gratis naar 1200 bellen (ja...die werkt dan niet he!). Ik heb een abonnement op de storingstickets.....monteurs?? ho maar....ik krijg automatisch een mail, dat volgens hun de storing is verholpen, dus het ticket komt hiermede te vervallen. Het is werkelijk bagger en boos...en ja...het ligt natuurlijk, zoals eerder geschreven....nooit aan Caiway...maar aan de bedrading binnenshuis.....JAWEL....terwijl het modem toch echt op de hoofdaansluiting zit. Ook zo'n eeuwige discussie....volgens hen zit de hoofdaansluiting in de meterkast, maar mensen geloof me....bij mij zit het echt in de woonkamer. Altijd dezelfde vragen....welk kabeltje gebruikt u? Hoe lang is het kabeltje? Hoe groot is de afstand tussen het modem en de aansluiting? Etc etc etc

Dus, nu jawel....na jaaaaaaaaaaaaaren van ellende en eeuwige discussies ga ik me verdiepen in een andere provider, want zoveel ergernis als mn provider vind je bijna nergens denk ik. Het ligt tenslotte toch aan mij, dus is het ook aan mij om er verandering in te brengen.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

3 resultaten - getoond 1 - 3
 
Sortering 
 
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Van den Berg
April 10, 2012
Nou voor mij ook bijna het zelfde verhaal ik heb gelukkig bij de caiway geen telefoon, maar de rest is hetzelfde.
Nou is vorige week in opdracht van de caiway een ander bedrijf hier geweest die mij vertelde dat de bedrading onder de grond niet goed is maar omdat ik de laatste op de kabel ben zullen ze er waarschijnlijk niets aan doen omdat het teveel geld kost.... Marja wel mij al die jaren geld uit mijn zak kloppen voor waardeloos internet en tv. In 1 woord schandalig !!!!! En dan nog die onhebbelijke jongetjes bij het melden van je storing echt niet normaal, ook die vergeten dat wij voor onze tv en internet moeten betalen.
Het is jammer dat ik geen KPN of UPC hier kan ontvangen anders was ik daar al lang op overgegaan.
Geschreven door Webcare Caiway
April 18, 2012
Geachte klant,

We hebben uw ervaring gelezen. Wij willen u graag uitnodingen om per e-mail uw adresgegevens en ervaring door te geven. Het e-mail adres is [email protected]. Wij nemen vervolgens contact met u op om uw storing op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team
Als antwoord op een eerder commentaar

Geschreven door Caiway Webcare Team
April 18, 2012
Geachte klant Van den Berg,

We hebben uw ervaring gelezen. Wij willen u graag uitnodingen om per e-mail uw adresgegevens en ervaring door te geven. Het e-mail adres is [email protected]. Wij nemen vervolgens contact met u op om uw storing op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team
3 resultaten - getoond 1 - 3