Details van de review
Dus, nu jawel....na jaaaaaaaaaaaaaren van ellende en eeuwige discussies ga ik me verdiepen in een andere provider, want zoveel ergernis als mn provider vind je bijna nergens denk ik. Het ligt tenslotte toch aan mij, dus is het ook aan mij om er verandering in te brengen.
Gemiddelde score | 2.3 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | 3.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Slechter kan bijna niet
Ik zit inmiddels al jaaaaren bij Caiway en het is al jaaaaaaren bagger. In mijn oude woning wekelijks problemen, nu ook in mn nieuwe woning. Snelheid niet best.....internet + bellen is drama.....vaak uitval verbinding, dus ook telefonisch niet te bereiken. Dan moet ik met mn mobiele nr (prepaid) naar het 088 nummer bellen en heb er minstens 10 voor me, maar met mn huisnr kan ik gratis naar 1200 bellen (ja...die werkt dan niet he!). Ik heb een abonnement op de storingstickets.....monteurs?? ho maar....ik krijg automatisch een mail, dat volgens hun de storing is verholpen, dus het ticket komt hiermede te vervallen. Het is werkelijk bagger en boos...en ja...het ligt natuurlijk, zoals eerder geschreven....nooit aan Caiway...maar aan de bedrading binnenshuis.....JAWEL....terwijl het modem toch echt op de hoofdaansluiting zit. Ook zo'n eeuwige discussie....volgens hen zit de hoofdaansluiting in de meterkast, maar mensen geloof me....bij mij zit het echt in de woonkamer. Altijd dezelfde vragen....welk kabeltje gebruikt u? Hoe lang is het kabeltje? Hoe groot is de afstand tussen het modem en de aansluiting? Etc etc etc
Dus, nu jawel....na jaaaaaaaaaaaaaren van ellende en eeuwige discussies ga ik me verdiepen in een andere provider, want zoveel ergernis als mn provider vind je bijna nergens denk ik. Het ligt tenslotte toch aan mij, dus is het ook aan mij om er verandering in te brengen.
Commentaar
Nou is vorige week in opdracht van de caiway een ander bedrijf hier geweest die mij vertelde dat de bedrading onder de grond niet goed is maar omdat ik de laatste op de kabel ben zullen ze er waarschijnlijk niets aan doen omdat het teveel geld kost.... Marja wel mij al die jaren geld uit mijn zak kloppen voor waardeloos internet en tv. In 1 woord schandalig !!!!! En dan nog die onhebbelijke jongetjes bij het melden van je storing echt niet normaal, ook die vergeten dat wij voor onze tv en internet moeten betalen.
Het is jammer dat ik geen KPN of UPC hier kan ontvangen anders was ik daar al lang op overgegaan.
We hebben uw ervaring gelezen. Wij willen u graag uitnodingen om per e-mail uw adresgegevens en ervaring door te geven. Het e-mail adres is [email protected]. Wij nemen vervolgens contact met u op om uw storing op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Harma
Caiway Webcare Team
We hebben uw ervaring gelezen. Wij willen u graag uitnodingen om per e-mail uw adresgegevens en ervaring door te geven. Het e-mail adres is [email protected]. Wij nemen vervolgens contact met u op om uw storing op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Harma
Caiway Webcare Team