Details van de review
Caiway internet niet
Na een jaar probleemloos televisie van Caiway heb ik besloten ook internet en telefonie van Caiway te nemen. Wat een fout is dat geweest. Telefoonnummer overnemen lukte niet. Na een moeizame installatie dan eindelijk internet en telefonie. Nu heb ik ongeveer 4 maanden internet en telefonie. Het aantal storingen en uitval begon met 1 a 2 keer per week. Nu zit ik op 1 a 2 keer per dag. Meerdere malen gebeld en netjes geholpen zodat ik weer een dag verder kan. Uiteindelijk mail gestuurd door het aanhouden van de storingen. Meestal is de storing alleen te verhelpen door alles uit te zetten en diverse malen alles opnieuw op te starten. Volgens Caiway zijn er geen storingen op het net maar ze geven wel aan dat ze mijn modem niet kunnen inlezen. Soms valt zelfs de verbinding weg tijdens een telefoongesprek. Televisie op de slaapkamer is sinds het internet abonnement niet meer mogelijk. Tenzij er niemand belt en internet niet wordt gebruikt. Nu maar hopen dat het jaar er snel opzit zodat ik van het contract af kan.
Commentaar
De door u omschreven situatie is zeer vervelend.
Graag willen wij uw storingen en ongemakken verhelpen. Hierbij verzoeken wij u uw verhaal met adresgegevens naar [email protected] te sturen.
Na ontvangst nemen wij contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Harma
Caiway Webcare Team