Details van de review
IK wil kwijt dat Caiway een helpdesk van niets heeft.
Als je belt voor hulp en ze je in de wacht zetten,valt de verbinding weg.
Ook geven de helpdeskmedewerkers je allemaal een ander verhaal en de communicatie is ook slecht de 1 zegt dit en als je terug belt hoor je weer een ander verhaal.
Ook vind het belachelijk dat de aansluitkosten zo hoog zijn.
Als je als klant een fout maakt weten ze je wel tevinden,maar als Caiway een fout maakt is hun naam Haas.
Ben blij als mijn contract verloopt,zal deze dan ook zeker beeindigen!
Als je belt voor hulp en ze je in de wacht zetten,valt de verbinding weg.
Ook geven de helpdeskmedewerkers je allemaal een ander verhaal en de communicatie is ook slecht de 1 zegt dit en als je terug belt hoor je weer een ander verhaal.
Ook vind het belachelijk dat de aansluitkosten zo hoog zijn.
Als je als klant een fout maakt weten ze je wel tevinden,maar als Caiway een fout maakt is hun naam Haas.
Ben blij als mijn contract verloopt,zal deze dan ook zeker beeindigen!
Gemiddelde score | 3.0 | |
Installatie | 4.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 4.0 | |
Bellen | 4.0 | |
Digitale televisie | 2.0 |
Geschreven door
onvriendelijk
November 02, 2012
Caiway is niet klantvriendelijk
IK wil kwijt dat Caiway een helpdesk van niets heeft.
Als je belt voor hulp en ze je in de wacht zetten,valt de verbinding weg.
Ook geven de helpdeskmedewerkers je allemaal een ander verhaal en de communicatie is ook slecht de 1 zegt dit en als je terug belt hoor je weer een ander verhaal.
Ook vind het belachelijk dat de aansluitkosten zo hoog zijn.
Als je als klant een fout maakt weten ze je wel tevinden,maar als Caiway een fout maakt is hun naam Haas.
Ben blij als mijn contract verloopt,zal deze dan ook zeker beeindigen!
Was deze review nuttig?
Commentaar
1 resultaten - getoond 1 - 1
Sortering
Beste 'onvriendelijk',
Het spijt ons dat je een negatieve ervaring hebt met onze helpdesk. Wij willen deze ervaring graag omkeren naar positief.
Kan je je verhaal met je adresgegevens sturen naar [email protected].
We nemen dan contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Harma
Caiway Webcare Team
Het spijt ons dat je een negatieve ervaring hebt met onze helpdesk. Wij willen deze ervaring graag omkeren naar positief.
Kan je je verhaal met je adresgegevens sturen naar [email protected].
We nemen dan contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Harma
Caiway Webcare Team
1 resultaten - getoond 1 - 1