Details van de review

Caiway
Internet providers
Ik heb onlangs een internet abonnement afgesloten bij Caiway naar aanleiding van hun actie.
Ik betaalde per maand +- 30 euro per maand aan internet en had 20mb internet.
Met de nieuwe actie zou ik zou ik minder betalen met een internet verbinding van 25mb.
Ik betaal nu interdaad minder voor mijn internet door de internet actie, maar mijn internet is VELEN MALEN SLECHTER EN SLOMER. Ik vind het zeer jammer van Caiway terwijl ik 6 jaar lang internet heb bij Caiway. Ik kan met geen twee laptops aanstaan en me internet valt weer weg door zwak verbinding.

Jammer Jammer Jammer het had zo goed kunnen uitpakken met deze actie :)
Gemiddelde score 

1.0
Installatie 

Onbekend
Helpdesk 

Onbekend
Internet 

1.0
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

Onbekend
Geschreven door Slechte November 18, 2012

Wat een slecht verbinding met de nieuwe actie!

Ik heb onlangs een internet abonnement afgesloten bij Caiway naar aanleiding van hun actie.
Ik betaalde per maand +- 30 euro per maand aan internet en had 20mb internet.
Met de nieuwe actie zou ik zou ik minder betalen met een internet verbinding van 25mb.
Ik betaal nu interdaad minder voor mijn internet door de internet actie, maar mijn internet is VELEN MALEN SLECHTER EN SLOMER. Ik vind het zeer jammer van Caiway terwijl ik 6 jaar lang internet heb bij Caiway. Ik kan met geen twee laptops aanstaan en me internet valt weer weg door zwak verbinding.

Jammer Jammer Jammer het had zo goed kunnen uitpakken met deze actie :)

Was deze review nuttig? 

Commentaar

2 resultaten - getoond 1 - 2

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Harma
November 19, 2012
Geachte heer of mevrouw 'Slechte',

Naar aanleiding van uw uiting willen wij u vragen uw verhaal met adresgegevens naar [email protected] te zenden. Wij willen u helpen de situatie zo spoedig mogelijk op te lossen.

We hopen dat u ons hiervoor een kans wilt geven.

We wachten uw reactie af.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team
Als antwoord op een eerder commentaar

Geschreven door Houtzager
December 23, 2012
Ik heb exact de zelfde ervaring.
Het is te erg voor woorden. Jaren veel plezier en uitstekende snelheid. Door mij zijn familieleden en vrienden ook aangesloten bij Caiway. Nu met het nieuwe abonnement trage internet, zowel met surfen als via news groepen. Met het nieuwe abonnement is het een tijdje uitstekend geweest, nu is het al een tijdje een groot drama. Dus het ligt niet aan de kabels of apparatuur. Het moet bij Caiway zelf vandaan komen.
2 resultaten - getoond 1 - 2