Details van de review
voor twee maanden terug als je dat doet belt caiway dezelfde dag of dag later terug en doet vervolgens melden dat ze de klacht opgelost hebben door te bellen maar in werkelijkheid schuiven ze het probleem maar vooruit om het vervolgens te ontkennen.
Gemiddelde score | 2.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 3.0 | |
Digitale televisie | 3.0 |
slecht internet caiway
een zeer slecht internet twee maanden zijn ze bezig geweest monteur langs geweest heeft probleem gezien en erkend ,kon het bij mij niet oplossen zat bij server probleem zou opgelost worden maar naar twee maanden komt een zeer onvriendelijke meneer van caiway met de oplossing dat ik er geen probleem is en dat i.v.m het niet halen van de snelheid ik maar een minder snel pakket moet kiezen ,dus i.p.v 50 mb moet ik maar naar 30 mb gaan want dat is goedkoper ,maar ik vraag dan als je met 50mb nog niet eens 20mb kunt halen wat kan ik dan halen met 30 mb daar kon deze man geen antwoord opgeven ,blijkbaar loopt caiway weg van de problemen .gezien het feit dat we in mijn omgeving afhankelijk zijn wil je een bepaalde internet snelheid halen van caiway modderen we verloopig maar wat aan in de hoop dat met de komst van glasvezel straks we meer keuze hebben ,heb mijn klacht geplaast bij klacht.nl
voor twee maanden terug als je dat doet belt caiway dezelfde dag of dag later terug en doet vervolgens melden dat ze de klacht opgelost hebben door te bellen maar in werkelijkheid schuiven ze het probleem maar vooruit om het vervolgens te ontkennen.
Commentaar
Ik wil graag kijken of ik wat voor je kan betekenen hiering. Zou je een mail kunnen sturen aan [email protected] met daarin nogmaals het verhaal en je postcode en huisnummer. Ik ga dan meteen een aantal zaken voor je nakijken.
Met vriendelijke groet,
Michiel de Vries
Caiway Webcare