Details van de review
in 1 maand 3 keer storing gehad,op 2 januari was het storing en weer geen storing achter elkaar,3 januari gebeld en daarna naar REKAM,vandaag zou er een monteur komen,dan heb je dus al 3 dagen geen internet.Tot mijn verbazing kreeg ik toen de storing verholpen was(in een verdeelkast buiten)een mail van Caiway waarin stond dat de storing gisteren al verholpen was.Ik ben trouwens blij dat ik geen telefoon abonnement heb van Caiway,anders zou ik helemaal niet bereikbaar zijn .
Gemiddelde score | 3.0 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 6.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
C.J.Korshuize
Januari 04, 2013
in 1 maand 3 keer storing gehad,op 2 januari was het storing en weer geen storing achter elkaar,3 januari gebeld en daarna naar REKAM,vandaag zou er een monteur komen,dan heb je dus al 3 dagen geen internet.Tot mijn verbazing kreeg ik toen de storing verholpen was(in een verdeelkast buiten)een mail van Caiway waarin stond dat de storing gisteren al verholpen was.Ik ben trouwens blij dat ik geen telefoon abonnement heb van Caiway,anders zou ik helemaal niet bereikbaar zijn .
Was deze review nuttig?
Commentaar
1 resultaten - getoond 1 - 1
Sortering
Geachte heer of mevrouw Korshuizen,
Naar aanleiding van uw melding willen we graag in contact komen om de door u beschreven situatie te bespreken.
Kunt u uw verhaal met vermelding van adresgegevens zenden naar [email protected]? We nemen dan zo spoedig mogelijk contact op.
Met vriendelijke groet,
Harma
Caiway Webcare Team
Naar aanleiding van uw melding willen we graag in contact komen om de door u beschreven situatie te bespreken.
Kunt u uw verhaal met vermelding van adresgegevens zenden naar [email protected]? We nemen dan zo spoedig mogelijk contact op.
Met vriendelijke groet,
Harma
Caiway Webcare Team
1 resultaten - getoond 1 - 1