Details van de review
Daar komt bij dat ik mijn wachtwoord voor de mail niet meer correct kan invullen .Al 2 keer een brief ontvangen met nieuw wachtwoord dat niet werkt .Morgen maar weer bellen . Dit bezorgt me echter de grootste ergernis .Verscheiden keren proberen te bellen maar na het horen van `` nog 10 wachtende voor u `` maar weer opgehangen .Maar omdat ze per mail je niet te woord staan maar weer geprobeerd . Conclusie : 35 min aan de lijn voor 1 nieuw wachtwoord dat het nu weer niet doet op de webmail.Ik zou graag willen dat we de keus hadden voor meerder providers in ons dorp maar helaas . Staan niet voor niks onderaan in alle polls.
Gemiddelde score | 2.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geen Post
Onze provider KBG ( Berghem ) overgenomen door Caiway. Ze snappen er zelf helemaal niks van wat betreft mijn overgenomen internet abonnement. Meerder malen `` zelf `` moeten melden dat er geen betalingen werden afgehouden . Na maanden zijn ze er achter dat ik toch wel degelijk internet afneem van hun . Zouden alles weer goed natrekken en dit per mail toezeggen . ( tot heden niks gezien )Ook de toegezegde 8 MB snelheid is hun nu een raadsel .
Daar komt bij dat ik mijn wachtwoord voor de mail niet meer correct kan invullen .Al 2 keer een brief ontvangen met nieuw wachtwoord dat niet werkt .Morgen maar weer bellen . Dit bezorgt me echter de grootste ergernis .Verscheiden keren proberen te bellen maar na het horen van `` nog 10 wachtende voor u `` maar weer opgehangen .Maar omdat ze per mail je niet te woord staan maar weer geprobeerd . Conclusie : 35 min aan de lijn voor 1 nieuw wachtwoord dat het nu weer niet doet op de webmail.Ik zou graag willen dat we de keus hadden voor meerder providers in ons dorp maar helaas . Staan niet voor niks onderaan in alle polls.
Commentaar
Naar aanleiding van uw melding hebben we onderzocht waar het mis is gegaan.
Het eerder door u ontvangen wachtwoord is een wachtwoord voor MijnCaiway.nl.
Hierna is er een wachtwoord toegestuurd voor uw email. Waarbij het eerdere mailwachtwoord komt te vervallen.
Ook hebben we gekeken naar uw internetsnelheid. We zien dat u een internetabonnement heeft met een downloadsnelheid van 4 mbit/s. Om die reden haalt u de snelheid van 8 mbit/s niet.
Met vriendelijke groet,
Thijs
Caiway Webcare Team
daarna zou er iemand van jullie dit met mij per telefoon checken . Ik zou gebeld worden . Nooit meer iets gehoord . Netjes , bedankt ...
Ik wil u verzoeken contact op te nemen met Webcare. Dit kan door een e-mail te sturen naar [email protected]. Graag met vermelding van uw adresgegevens.
Met vriendelijke groet,
Harma
Caiway Webare Team