Details van de review

 
Caiway
Internet providers
Caiway is werkelijk het allerslechtste bedrijf waar ik ooit klant ben geweest. Dit soort bedrijven bestaan dankzij hun monopolie op de kabel. Wij zijn 6 maanden klant en hebben enkel slechte ervaringen. We zaten een paar weken zonder telefoon omdat het nummerbehoud niet was verwerkt. De digitale TV ontvanger werd kapot geleverd (moesten we zelf omruilen), de ingangsdatum wijzigde steeds, de ontvanger voor de tweede televisie werd niet geleverd, de helpdesk reageert niet op klachten, de internetverbinding is veel trager dan verwacht. Wij hadden een jaarcontract sinds begin september. Begin februari kregen wij een brief (gedateerd 30 januari) dat ons tarief omhoog ging per 1 maart terwijl we een vast contract hadden. We mochten gratis opzeggen maar alleen per 28 februari. Veel te weinig tijd dus om een nieuwe provider te vinden (dit kost zo'n 4 weken). Per 15 of 31 maart opzeggen was niet mogelijk want dan zouden we alle kosten tot september 2013 moeten betalen. Toch maar opgezegd per 28 feb. We zitten nu dus een aantal dagen in maart zonder televisie, internet en telefonie. Direct na de opzegging schreef Caiway toch een boetebedrag af van onze rekening van 150 euro. Het enige waar ze wel snel in zijn. Dit bedrijf zou eigenlijk niet mogen bestaan. Wat een boevenbende.
Gemiddelde score 
 
1.2
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Bus Februari 16, 2013

Caiway is dramatisch

Caiway is werkelijk het allerslechtste bedrijf waar ik ooit klant ben geweest. Dit soort bedrijven bestaan dankzij hun monopolie op de kabel. Wij zijn 6 maanden klant en hebben enkel slechte ervaringen. We zaten een paar weken zonder telefoon omdat het nummerbehoud niet was verwerkt. De digitale TV ontvanger werd kapot geleverd (moesten we zelf omruilen), de ingangsdatum wijzigde steeds, de ontvanger voor de tweede televisie werd niet geleverd, de helpdesk reageert niet op klachten, de internetverbinding is veel trager dan verwacht. Wij hadden een jaarcontract sinds begin september. Begin februari kregen wij een brief (gedateerd 30 januari) dat ons tarief omhoog ging per 1 maart terwijl we een vast contract hadden. We mochten gratis opzeggen maar alleen per 28 februari. Veel te weinig tijd dus om een nieuwe provider te vinden (dit kost zo'n 4 weken). Per 15 of 31 maart opzeggen was niet mogelijk want dan zouden we alle kosten tot september 2013 moeten betalen. Toch maar opgezegd per 28 feb. We zitten nu dus een aantal dagen in maart zonder televisie, internet en telefonie. Direct na de opzegging schreef Caiway toch een boetebedrag af van onze rekening van 150 euro. Het enige waar ze wel snel in zijn. Dit bedrijf zou eigenlijk niet mogen bestaan. Wat een boevenbende.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1
 
Sortering 
 
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Harma
Februari 18, 2013
Geachte 'Bus',

Uw ervaring is zeer vervelend. Wij willen graag de door u omschreven situatie onderzoeken.

Kunt u uw verhaal met adresgegevens zenden naar [email protected]?

Na ontvangst en onderzoek nemen wij contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team
1 resultaten - getoond 1 - 1