Details van de review
Zo gaat het:
1. Probleem internet
2. Bellen, Vraag1: Heeft u de splitter al verwijderd. Vraag2: Heeft u de modem al direct aan een computer aangesloten zonder router, We gaan een week een signaal test uitvoeren en komen dan bij u terug.
3. Monteur komt langs en verteld dat alles goed blijkt te zijn
4. Terug naar stap 1.
Thats it. En zo zal het een half jaar door gaan, misschien langer. Tot dat je deze provider zat bent en helaas geen alternatief kan vinden dan DSL. Ze hebben een monopolie positie op het kabelnet en er is gewoon geen ander alternatief.
Nooit meer in zee met zo'n flutbedrijf zowel Caiway and het kabelnetwerk van rekam is in een ZEER slechte staat.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Zeer slecht bedrijf, Monopolie positie en ze kunnen doen wat ze willen.
Zeer slecht bedrijf, zeer slechte ervaring en probleem oplossing is zeer ver te zoeken.
Zo gaat het:
1. Probleem internet
2. Bellen, Vraag1: Heeft u de splitter al verwijderd. Vraag2: Heeft u de modem al direct aan een computer aangesloten zonder router, We gaan een week een signaal test uitvoeren en komen dan bij u terug.
3. Monteur komt langs en verteld dat alles goed blijkt te zijn
4. Terug naar stap 1.
Thats it. En zo zal het een half jaar door gaan, misschien langer. Tot dat je deze provider zat bent en helaas geen alternatief kan vinden dan DSL. Ze hebben een monopolie positie op het kabelnet en er is gewoon geen ander alternatief.
Nooit meer in zee met zo'n flutbedrijf zowel Caiway and het kabelnetwerk van rekam is in een ZEER slechte staat.