Details van de review

 
Caiway
Internet providers

Heb in een aantal verschillende plaatsen gewoond en nu een paar jaar in Loenen. Al geruime tijd een alles in 1 pakket van Caiway....veel storing op de coax, hier zijn zeker 10 monteurs voor langs geweest. Elke keer een ander verhaal, coax in huis (hagel nieuw aangelegd), dan weer buiten, dan in de verdeelkast...GEK wordt je ervan. Maar oplossen ho maar!! Na veel ellende overgestapt naar glasvezel. Helaas kun je na honderden toezeggingen nog steeds niet 2 tv's aansluiten op glasvezel. Ook interactieve tv krijgen ze niet van de grond. Hierdoor blijft het tv signaal op de tv boven gewoon slecht...blokkerig...beeld staat stil etc.
Ook al meerdere Airties modems ontvangen omdat ze binnen no time kapot gaan. Gemiddeld 2 keer per dag het kastje aan en uit zetten, anders geen signaal.
Ook facturatie is slordig, heb al meerdere keren gebeld omdat ze de korting voor het alles in 1 pakket niet verwerken. De laatste keer aangegeven dat het taste pakket er vanaf kon. Zou verwerkt worden...maar helaas...weer niet gebeurt. Gebeld en dan wordt er gezegd, dat ze niets in het systeem kunnen vinden....dus ook niet kunnen crediteren.

Het komt zo langzamerhand flink m'n neus ALTERNATIEF!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Rob Maart 14, 2013

Zeer slechte ervaring..al ruim 1,5 jaar bezig een storing te verhelpen


Heb in een aantal verschillende plaatsen gewoond en nu een paar jaar in Loenen. Al geruime tijd een alles in 1 pakket van Caiway....veel storing op de coax, hier zijn zeker 10 monteurs voor langs geweest. Elke keer een ander verhaal, coax in huis (hagel nieuw aangelegd), dan weer buiten, dan in de verdeelkast...GEK wordt je ervan. Maar oplossen ho maar!! Na veel ellende overgestapt naar glasvezel. Helaas kun je na honderden toezeggingen nog steeds niet 2 tv's aansluiten op glasvezel. Ook interactieve tv krijgen ze niet van de grond. Hierdoor blijft het tv signaal op de tv boven gewoon slecht...blokkerig...beeld staat stil etc.
Ook al meerdere Airties modems ontvangen omdat ze binnen no time kapot gaan. Gemiddeld 2 keer per dag het kastje aan en uit zetten, anders geen signaal.
Ook facturatie is slordig, heb al meerdere keren gebeld omdat ze de korting voor het alles in 1 pakket niet verwerken. De laatste keer aangegeven dat het taste pakket er vanaf kon. Zou verwerkt worden...maar helaas...weer niet gebeurt. Gebeld en dan wordt er gezegd, dat ze niets in het systeem kunnen vinden....dus ook niet kunnen crediteren.

Het komt zo langzamerhand flink m'n neus ALTERNATIEF!!

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1
 
Sortering 
 
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Caiway
Maart 15, 2013
Wat een vervelende situatie! Graag wil ik kijken of ik wat voor je kan betekenen. Zou je de situatie met daarin je postcode en huisnummer kunnen doormailen naar [email protected]? Uiteraard ga ik dan voor je kijken wat we kunnen doen.

Met vriendelijke groet,
Michiel de Vries
Caiway Webcare Team
1 resultaten - getoond 1 - 1